اخبار داغ

حضور رئیس فدراسیون بسکتبال در رقابت‌های اسکیل چلنج تهران

طباطبایی: لیگ بسکتبال نماد پیش‌آهنگ بسکتبال کشور است/ لیگ‌های باشگاهی ما به 6 ماه معطوف نشود

طباطبایی: لیگ بسکتبال نماد پیش‌آهنگ بسکتبال کشور است/ لیگ‌های باشگاهی ما به 6 ماه معطوف نشود
رییس فدراسیون بسکتبال در مراسم اختتامیه مسابقات اسکیل چلنج تهران حضور پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، صبح روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه، رامین طباطبایی رییس فدراسیون به همراه شبنم کلاهی دبیر کل و فریده شجاعی نایب رییس بانوان ضمن بازدید از هیات بسکتبال تهران در مراسم اختتامیه رقابت‌های اسکیل چلنج پایتخت حضور پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
طباطبایی در این مراسم ضمن اشاره به ظرفیت‌های استان تهران برای توسعه و گسترش رشته بسکتبال اظهار داشت: استان تهران باتوجه به جمعیت بالایی که تحت پوشش دارد، برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. هیات بسکتبال این استان می‌تواند با همکاری شهرداری، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و… لیگ‌های متعددی در بازه زمانی اختتامیه رقابت‌های لیگ کشوری تا افتتاحیه مسابقات فصل بعدی برگزار کند تا لیگ‌های باشگاهی ما به 6 ماه معطوف نشود.
,
 
,
رییس فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: باتوجه به تعطیلی باشگاه‌ها، سعی کردیم مسابقات لیگ کشوری را هرچه زودتر آغاز کنیم، لیگ بسکتبال نماد پیش‌آهنگ بسکتبال کشور است. در حال حاضر 39 تیم در لیگ دسته یک آقایان رقابت می‌کنند و این موضوع نشان‌دهنده این است که علیرغم مشکلات زیادی که در برگزاری مسابقات داشتیم، توانستیم هم کیمیت و هم کیفیت لیگ‌های باشگاهی را ارتقا دهیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه