اخبار داغ

لیگ برتر هندبال بانوان| پیروزی سنگ آهن بافق و کربنات سدیم

لیگ برتر هندبال بانوان| پیروزی سنگ آهن بافق و کربنات سدیم
در ادامه رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان تیمهای سنگ آهن بافق و کربنات سدیم به پیروزی رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در روز پنجم مسابقات مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان برای کسب مقام پنجم تا هشتم، در نخستین دیدار امروز تیم های سنگ آهن بافق و پرسپولیس بهبهان در سالن شهید ابوالفتحی شیراز به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان ناهید غارسی در سنگ آهن بودند که حریف را با نتیجه 25-27 شکست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نیمه نخست این بازی با نتیجه 14-17 به سود سنگ آهن بافق به پایان رسید و در نیمه دوم علی رغم بازی خوب پرسپولیس بهبهان اما بازیکنان این تیم موقعیت های گلزنی را از دست دادند و سنگ آهن بافق در حملات موفق تر ظاهر شد.
,
سنگ آهن بافق جمعه ۲۴ بهمن برای کسب عنوان پنجم و ششم با پیروز بازی ذوب آهن و کربنات سدیم فیروزآباد رقابت می کند. پرسپولیس هم با بازنده این دیدار برای دستیابی به جایگاه هفتم یا هشتم روبرو می شود. 
,
در دومین دیدار امروز تیم های کربنات سدیم فیروزآباد و ذوب آهن برای کسب مقام پنجم تا هشتم به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه ۲۶ بر۲۵ به سود فیروزآباد به پایان رسید.
,
در این دیدار کربنات سدیم فیروز آباد تا پایان نیمه نخست ۱۳ بر۱۱ از حریف پیش بود. اما در ادامه با بی دقتی بازیکنان فیروزآباد در به ثمر رساندن موقعیت ها، این ذوب آهن بود که فاصله امتیاز ها را کم کرد و بازی با نتیجه 25 -25 مساوی شد تا اینکه در ۲۰ ثانیه مانده به پایان نماینده فارس با زدن گل بیست و ششم مقابل ذوب آهن به برتری دست یافت.
,
فیروزآباد با این پیروزی در لیگ برتر هندبال بانوان ماندگار شد و ذوب آهن بعنوان دومین تیم پس از پرسپولیس بهبهان راهی لیگ دسته یک هندبال بانوان شد.
,
در روز پایانی مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاههای کشور در شیراز ، تیم های ذوب آهن و پرسپولیس بهبهان از ساعت ۱۲ روز جمعه ۲۴ بهمن برای کسب مقام هفتم و هشتم مسابقه می دهند و تیم های کربنات سدیم فیروزآباد و سنگ آهن بافق هم برای تعیین تیم های رده پنجم و ششم رقابت می کنند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه