اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف ۵ میلیارد احتکار سیمان در زاهدان/ با فرصت‌طلبان و مخلان اقتصادی برخورد جدی می‌شود

کشف ۵ میلیارد احتکار سیمان در زاهدان/ با فرصت‌طلبان و مخلان اقتصادی برخورد جدی می‌شود
حیدر میرزایی گفت: در شرایطی که تحریم‌ها بر مردم فشار می‌آورد، برخی در داخل کشور نیز با گرانفروشی و احتکار نیازمندی‌های مردم بر میزان این فشار می‌افزایند که طبق قانون با آنها برخورد قاطع و جدی صورت می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر میرزایی، مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: بنا بر اخبار دریافتی مبنی بر وجود انبار احتکاری از مصالحه ساختمانی در شهرک مصالحه فروشان شهرستان زاهدان، رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی به همراه بازرسین اداره صمت این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از این انبار تعداد ٢٠ هزار پاکت سیمان احتکار شده به ارزش حدود ۵ میلیارد ریال کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اذعان کرد: در همین راستا سیمان های کشف شده توقیف و متخلف به همراه پرونده متشکله جهت بررسی بیشتر و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی مرکز استان معرفی شد.
 
وی گفت: بر اساس قانون با قاچاقچیان، گرانفروشان، محتکران، عرضه‌ کنندگان خارج از شبکه و کسانی که قصد اخلال در نظام اقتصادی بازار را داشته‌ باشند، به جد برخورد خواهد شد.

میرزایی خاطر نشان کرد: انبار مکشوفه به دستور رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی توسط مأمورین نظارت بر اماکن عمومی  شهرستان زاهدان پلمب شد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه