اخبار داغ

سرگزی در گفت‌وگو با دانا:

سوال از وزیر نیرو به صحن علنی ارجاع می شود/ منتظر گواهی کشف از معدن مس سیستان هستیم

سوال از وزیر نیرو به صحن علنی ارجاع می شود/ منتظر گواهی کشف از معدن مس سیستان هستیم
نماینده مردم سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اکتشاف معدن مس سیستان و بلوچستان مراحل پایانی خود را طی می کند گفت: منتظریم تا گواهی کشف از سوی وزارت صمت صادر شود.
[

«محمد سرگزی»، نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه اکتشاف معدن مس سیستان و بلوچستان مراحل پایانی خود را طی می کند گفت: منتظریم تا گواهی کشف از سوی وزارت صمت صادر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه بعد از صدور گواهی کشف تا پایان سال مزایده برای سرمایه گذاری در این حوزه را دنبال و اجرایی خواهیم کرد ادامه داد: یکی از وعده هایی که بعد از سفر رئیس مجلس و نمایندگان به سیستان و بلوچستان به مردم این منطقه داده شد بهره برداری از معدن مس بود که در حال اجرایی شدن است.

,

نماینده زابل و زهک با اشاره به اینکه مجلس در تلاش است تا معضل آب در سیستان و بلوچستان را حل کند تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بسیاری از بانک ها برای این مسئله پای کار هستند اما وزارت نیرو آنگونه که باید اراده حل معضل را ندارد.

,

سرگزی با اشاره به اینکه چندی پیش از وزیر نیرو درباره معضل آب سیستان سوال کردیم و به طور مشروط از توضیحات وی راضی شدیم تا در فرصت تعیین شده وعده های دولت عملی شود تاکید کرد: متاسفانه هیچ مقدماتی برای حل مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان سیستان توسط وزارت نیرو مهیا نشده است و سوال از وزیر نیرو به صحن ارجاع خواهد شد تا نمایندگان مجلس در صحن علنی در این باره تصمیم گیری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه