اخبار داغ

سبلان ما حائز دو رتبه برتر جشنواره ابوذر شد

سبلان ما حائز دو رتبه برتر جشنواره ابوذر شد
پایگاه خبری سبلان ما در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر، حائز دو رتبه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ،جشنواره رسانه‌ای ابوذر امسال با وجود شرایط کرونایی و محدودیت‌ها متفاوت‌تر از سال‌‌های گذشته به صورت مجازی  برگزار و از طریق سیمای مرکز اردبیل بصورت زنده پخش شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اردبیل در حالی با دریافت 1656 اثر  در 9 بخش و 10 محور برای ششمین سال متوالی برگزار شد که دو اثر از پایگاه خبری تحلیل سبلان ما حائز رتبه شدند.

,

در این جشنواره مهدی همتی رتبه سوم بخش عکس و مهدی جدی رتبه دوم در بخش مصاحبه دست یافتند.

,

 گفتمان‌سازی موضوع انقلاب اسلامی محور اصلی جشنواره ابوذر است

,  گفتمان‌سازی موضوع انقلاب اسلامی محور اصلی جشنواره ابوذر است,  , گفتمان‌سازی موضوع انقلاب اسلامی محور اصلی جشنواره ابوذر است,

سرهنگ پاسدار علی لطفی عصر امروز در مراسم اختتامیه  ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: گفتمان‌سازی موضوع انقلاب اسلامی محور اصلی جشنواره ابوذر است.

,

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط کرونایی جشنواره از ظرفیت صدا و سیما استفاده شده است، گفت: امسال در دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار داریم و با توجه به گام دوم توسعه رهبری امیدواریم بتوانیم در این دهه در مبارزه با رسانه‌های معانب که درصدد تخریب افکار عمومی هستند، بتوانیم در مقابلشان ایستادگی کنیم و همانند دفاع مقدس بتوانیم دشمنان را شکست دهیم.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گفت: رسانه ارزشی و انقلابی از شاخصه‌های اصلی رسانه‌های متعهد است و اولویت اساسی از برگزاری این جشنواره تحقق همین هدف است که امیدواریم با دسترسی به‌کارکردهای ارزشمند رسانه‌ها در جامعه به بصیرت‌افزایی و پویایی دست یافته و بتوانیم مسئولیت اصحاب رسانه را مشخص کنیم.

,

رسانه ها در زمینه اقتصاد مقاومتی، آتش به اختیار عمل کنند

, رسانه ها در زمینه اقتصاد مقاومتی، آتش به اختیار عمل کنند, ر, ر, سانه ها در زمینه اقتصاد مقاومتی، آتش به اختیار عمل کنند,

سردار غلام‌عسگر کریمیان در این مراسم گفت: مسئولان و مدیران در قبال اصحاب رسانه صبور و شکیبا باشند و آزادی عمل قانونی و روحیه مطالبه‌گری را برای انجام کار اطلاع‌رسانی فراهم کنند.

,

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اصحاب رسانه را افسران جنگ نرم معرفی کرده‌اند، گفت: اصحاب رسانه باید در راستای عملی کردن گام دوم انقلاب و بیانیه آن گام‌های موثری را بردارد و در جهت تنویر افکار عمومی تلاش کنند.

,

دبیر ستاد کنگره شهدای استان اردبیل با اشاره به اینکه اصحاب قلم می‌توانند برای ایجاد روحیه استکبارستیزی فعال و کوشا باشند، بیان کرد: درباره آتش به اختیار و اقتصاد مقاومتی، رسانه‌ها مناسب عمل نکردند و دشمن استفاده‌های لازم را از این موارد به نفع خود برد.

,

کریمیان تصریح کرد: دو قطبی کردن جامعه یکی از اهداف اصلی دشمنان انقلاب است و رسانه می‌تواند در این مورد فعال باشد و باید در جهت مقابله با دشمن فعال و همانند او از لوازم کاربردی مشابه او استفاده کرد.

,

وی با بیان اینکه امیدآفرینی برای جوانان، اخلاق‌مداری در حیطه کار رسانه و حمایت از حرکت های انقلابی یک رسالت الهی است، افزود: نقش پیش برنده اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب حائز اهمیت است و باید هم افزایی و وحدت رسانه‌ای در راستای صلاح و مصلحت مملکت ایجاد شود و اصحاب رسانه باید از لحاظ سواد رسانه‌ای و تجهیزات به روز باشند.

,

در این جشنواره از خبرنگاران خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری ایرنا، فارس، سبلان ما، باشگاه خبرنگاران جوان، صدا و سیما، برای اردبیل، الصالحون که حائز رتبه بودند تجلیل و قدردانی شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه