اخبار داغ

طی امسال:

۲ هزار و ۳۷ واحد صنعتی در کشور راه‌ اندازی شد

۲ هزار و ۳۷ واحد صنعتی در کشور راه‌ اندازی شد
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: طی امسال 2 هزار و 37 واحد تولیدی جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور راه‌اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رسولیان در حاشیه سفر به شهرستان مهاباد در گفت و گو با مکریان، اظهار داشت:  این میزان واحد تولیدی برای  حدود ۴۰ هزار نفر از جوانان کشور اشتغالزایی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

وی با اشاره به راه اندازی کلینیک صنعت در کشور، ادامه داد: همچنین کلینیک عارضه یابی در سطح کشور بر تمام واحدهای صنعتی نظارت دارد و می‌تواند خدمات لازم را به متقاضیان ارائه کند.

,

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گفت: در قالب فعالیت این کیلینیک یک‌هزار و ۳۶۵ واحد صنعتی طی امسال به عرصه تولید برگشته‌اند.

,

رسولیان با اشاره به اینکه آذربایجان غربی فرصت مناسبی برای توسعه دارد، اظهار داشت: وجود مرز و زیرساخت‌های مناسب می تواند ظرفیت مناسبی برای پیشرفت و توسعه صادرات باشد.

,

وی بیان کرد: بررسی آخرین وضعیت صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از مهمترین اهداف این سفر است تا در توسعه بیش از پیش زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی کمکی داشته باشیم.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه