اخبار داغ

تشریح شیوه ورود باشگاه‌های قرمز و آبی در بورس؛

حسین‌زهی: پیگیری‌ها به اتمام رسید/ محدودیت‌هایی ایجاد شده تا این دو باشگاه به افراد فاقد اهلیت واگذار نشود

حسین‌زهی: پیگیری‌ها به اتمام رسید/ محدودیت‌هایی ایجاد شده تا این دو باشگاه به افراد فاقد اهلیت واگذار نشود
عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای ورود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بورس از طریق وزارت ورزش به اتمام رسیده است، گفت:‌ محدودیت‌هایی ایجاد شده تا این دو باشگاه به افراد فاقد اهلیت واگذار نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل حسین زهی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: پیگیری‌های لازم برای ورود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بورس از طریق وزارت ورزش به اتمام رسیده است.

وی افزود: بر اساس قانون، شرکت‌های تجاری باید به سوددهی برسند تا بتوانند وارد بورس شوند.

حسین زهی تصریح کرد: با توجه به املاک و ورزشگاه‌هایی که به نام این دو باشگاه شده و حسابرسی سرمایه ها و مثبت شدن تراز مالی می توانند وارد بورس شوند.

وی عنوان کرد: در ادامه به منظور واگذاری باید اهلیت افراد از طریق بورس مشخص شود.

حسین زهی گفت: سازمان بورس باید در اسرع وقت با توجه به درخواست عمومی مردم برای واگذاری این دو باشگاه اقدامات لازم را انجام دهد که امیدواریم این اتفاق به زودی رخ دهد.

وی تصریح کرد: محدودیت‌هایی ایجاد شده تا این دو باشگاه به افراد فاقد اهلیت واگذار نشود زیرا هر باشگاهی که واگذار می‌شود دارایی های ثابت و جاری فراوانی دارد.

حسین زهی گفت: با توجه به شناخت از دست اندرکاران بورس جوانب احتیاط برای واگذاری رعایت می شود و سپس این دو باشگاه وارد بورس خواهند شد.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه