اخبار داغ

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان:

برای ارائه لیست در انتخابات شوراها بعد از ثبت نام داوطلبین تصمیم‌گیری می‌شود

برای ارائه لیست در انتخابات شوراها بعد از ثبت نام داوطلبین تصمیم‌گیری می‌شود
محمد اسماعیلی، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان گفت: شورای ائتلاف در زنجان لیستی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ارائه نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شورای ائتلاف استان زنجان هنوز لیستی برای ارائه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان زنجان ندارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه پس از ثبت‌نام افراد نسبت به بررسی سوابق افراد اقدام و در صورت نیاز لیست ارائه می‌شود، افزود: هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نشده است. 

,

این مسئول بیان داشت: شورای ائتلاف هنوز به صورت مصداقی به افراد ورود نداشته است و در صورت مصلحت پس از ثبت‌نام کاندیداها لیستی ارائه می‌شود. 

,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان در خصوص برنامه‌های شورای ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: در کشور موضوع پیگیری و رایزنی‌های لازم انجام می‌شود. 

,

اسماعیلی بیان داشت: شورای ائتلاف در کشور نیز به دنبال  گزینه مناسب در این زمینه است اما هنوز این موضوع قطعی و اجماعی انجام نشده است. 

,

وی با بیان اینکه بعید می‌دانم شورای ائتلاف در اسفند ماه گزینه خود را برای ریاست جمهوری معرفی کند، یادآدور شد: در سال آینده این شورا به اجماع در زمینه معرفی گزینه اقدام می‌کند.

,

  انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه