اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف لرستان:

تشدید نظارت بر بازار مرغ لرستان/ خروج مرغ از استان همچنان ممنوع است

تشدید نظارت بر بازار مرغ لرستان/ خروج مرغ از استان همچنان ممنوع است
اسبکوه با اشاره به تشدید نظارت بر بازار مرغ لرستان گفت: هماهنگی های لازم برای جلوگیری از خروج مرغ از استان و نظارت در این بازار صورت گرفته که مشکلات در این راستا کاهش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر اسبکوه در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و موج جدید بیماری، رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیش از پیش لازم است که در این راستا مجدد به همه اصناف اعلام شده که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,
وی افزود: با توجه به روزهای پایانی سال و خرید مایحتاج مردم، نیاز است که پروتکل های بهداشتی به صورت جدی رعایت شود تا شیوع بیماری کاهش یابد که در این راستا به صورت مستمر بر اصناف نظارت می شود.
,
 
,
رئیس اتاق اصناف لرستان با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد اصناف در استان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند تصریح کرد: در لرستان حدود ۱۰ درصد اصناف پروتکل‌ها را رعایت نمی کنند که بیشتر اصنافی هستند که فاقد پروانه بوده و در این راستا اخطارهای لازم داده شده است.
,
 
,
اسبکوه خاطر نشان کرد: گشت های مشترکی روزانه در بازار فعالیت می کنند و در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی، کم‌فروشی، تخلفات بهداشتی اخطارهای لازم داده می شود و برخورد صورت می گیرد.
,
 
,
وی با اشاره به تشدید نظارت بر بازار مرغ لرستان بیان کرد: هماهنگی های لازم برای جلوگیری از خروج مرغ از استان و نظارت در این بازار صورت گرفته که مشکلات در این راستا کاهش یابد.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه