اخبار داغ

فرماندار سرپل‌ذهاب:

کالاهای اساسی در آستانه سال نو با نرخ قانونی و متعارف در اختیار مردم قرار گیرد

کالاهای اساسی در آستانه سال نو با نرخ قانونی و متعارف در اختیار مردم قرار گیرد
نورالدین فرزادی پور گفت: باید با تمام توان تلاش کنیم کالاهای اساسی مردم در آستانه سال نو با نرخ قانونی و متعارف در اختیار مردم قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز جلسه تنظیم بازار در آستانه سال نو با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در محل فرمانداری سرپلذهاب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,

نورالدین فرزادی پور در این جلسه اظهار داشت: مردم توان و بضاعتشان با تامین هزینه ها و مایحتاج زندگیشان تطبیق ندارد و بسیاری از این مشکلات گریبانگیر جامعه است؛ سیاست داخلی، بین المللی، جریانات کلان و شرایط اقتصادی دلیل آن است.

,

فرماندار سرپلذهاب افزود: بخشی از حل این مشکلات در دست مسئولین شهرستانی است که در وضع موجود تعادل ایجاد کنند و نظارت در تامین، کمیت و کیفیت از وظایف مسئولین است که باید به آن عمل کنیم.

,

وی ادامه داد: اتحادیه، اصناف، اتاق بازرگانی، با توجه به حجم ازدحام بازار در روزهای پایانی سال، رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و به مشتریانی که ماسک نزنند ارائه خدمات ندهند.

,

فرزادی پور گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا ارتقا یافته، الزامی است مردم رعایت کنند و مسئولین نیز نظارت کنند، قاعده زندگی کردن با کرونا را یاد بگیریم و عواقب تعطیلی بازار را پیش نیاوریم.

,

وی ادامه داد: باید با تمام توان تلاش کنیم کالاهای اساسی مردم در آستانه سال نو با نرخ قانونی و متعارف در اختیار مردم قرار دهیم و با بازاری که منجر به تضییع شدن حقوق مردم شود برخورد قانونی صورت گیرد.

,

فرماندار سرپلذهاب تصریح کرد: فعال سازی جدی نظارت بر بازار و حضور اکیپ، متشکل از بهداشت و درمان، تعزیرات، اتاق اصناف نیروی انتظامی مستمر وجود دارد؛ انتظار می رود، بهداشت عمومی هم رعایت پروتکل های بهداشتی را رصد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه