اخبار داغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

بازار مرغ به ثبات می‌رسد/ انجام ۸ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان

بازار مرغ به ثبات می‌رسد/ انجام ۸ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان
حسنی مقدم با بیان اینکه به‌زودی بازار مرغ به ثبات می‌رسد، گفت: طی دو ماه گذشته ۸ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، اسفندیار حسنی مقدم صبح امروز در بازدید از کشتارگاه های مرغ استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های سازمان‌ جهاد کشاورزی نظارت بر کشتارگا‌ه‌ها و روند تولید و توزیع مرغ در استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,
وی با اشاره به کمبود مرغ در بازار افزود: به اندازه کافی مرغ در مرغداری‌های استان تولید شده به طوری که در دی و بهمن ماه هشت میلیون قطعه جوجه‌ ریزی انجام شده است.
,
 
,
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: در استان لرستان میزان تولید به اندازه ای است که مازاد نیاز استان می باشد اما به دلیل افزایش قیمت مرغ در  استان های مجاور گرایش مرغداری‌ها به خروج مرغ از استان بیشتر شد.
,
 
,
حسنی مقدم با بیان اینکه نهاده‌ مورد نیاز بر مبنای ارز دولتی توزیع شده است عنوان کرد: طی رایزنی با مرغداری ها قرار شد مرغ تولید شده را به نرخ مصوب به مصرف کنندگان تحویل دهند.
,
 
,
وی بیان کرد: ظرف چند روز آینده ثبات به بازار مرغ استان باز خواهد گشت و تا زمانی که بازار مرغ در استان به ثبات نرسد اجازه خروج مرغ از استان را نخواهیم داد.
,
 
,
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: سالانه ۷۵ هزار تن مرغ در مرغداری‌های صنعتی و پنج هزار تن مرغ روستایی و خانگی تولید می‌شود که در مجموع ۸۰ هزار تن تولید مرغ صورت می گیرد و از این میزان ۶۰ هزار ‌تن مصرف داخلی و ۲۰ هزار تن مازاد به استان‌های همجوار صادر می‌شود.
,
 
,
حسنی مقدم اظهار داشت: تا پایان اسفند ماه نظارت مستمر بر مرغداری‌ها، کشتارگاه‌ها و عمده فروشی‌های استان در دستور کار قرار دارد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه