اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب مطرح کرد؛

افزایش ۱۵ درصدی سرقت در بناب/ دوربین‌های سطح شهر کیفیت خوبی ندارند

افزایش ۱۵ درصدی سرقت در بناب/ دوربین‌های سطح شهر کیفیت خوبی ندارند
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب گفت: در ۱۱ ماهه امسال با افزایش ۱۵ درصدی سرقت در شهرستان مواجه بودیم که با تلاش همکاران انتظامی، این موارد کنترل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، سرهنگ سهراب شفقی ظهر امروز در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت، با اشاره به عملکرد ۱۱ ماهه سال ۹۹ گفت: در ۱۱ ماهه امسال با افزایش ۱۵ درصدی سرقت در شهرستان مواجه بودیم که با تلاش همکاران انتظامی، این موارد کنترل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب,

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با تاکید براینکه در آستانه عید نوروز هستیم و طبق سنوات گذشته در این ایام مرخصی از زندانیان بیشتر خواهد شد که این امر  خود به افزایش سرقت در شهرستان منجر می شود فلذا اگر مرخصی این افراد در ایام نوروز لغو گردد حتما شاهد کاهش سرقت در شهرستان و محافظت بهتر از طرف نیروی انتظامی از اموال مردم خواهد شد.

,

وی با اشاره به سرقت اخیر طلا فروشی در بناب گفت: در سرقت مسلحانه اخیر از طلا فروشی که در عرض ۲ ماه کشف و دستگیر شد از این تهدید استفاده نموده  و  نواقصات را پر کردیم و به فرصت تبدیل نمودیم که در این موضوع از شرکت نظام، ۲ نفر در آنجا اسکان داده شد تا بهتر از قبل بتوانیم از بازار محافظت و از سرقت پیشگیری کنیم.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب یکی از مولفه های اصلی امنیت را سرقت دانست و افزود: در برخی اماکن مانند خانه باغ ها و پروژه های ساختمانی در سطح شهر حتما از نگهبان یا شبگرد استفاده گردد چرا که این نقاط از جمله مکان های آلوده و خطر پذیر از سرقت می باشد که با این روش می توان امنیت را ایجاد نمود.

,

وی ادامه داد: از آنجایی که بیشترین سرقت در خانه باغ ها است برای جلوگیری از این موضوع نیازمند همکاری با جهاد کشاورزی می باشد که اکثرا در این مکانها بدون هیچ دوربین و نگهبان به سر می برند.

,

سرهنگ شفقی از کاهش آمار سرقت در مغازه ها و احشام خبر داد و گفت: در سرقت از مغازه ها کاهش چشمگیر بالای ۸۸ درصد را داشتیم و سرقت احشام که خیلی نگران کننده بود حدود  ۳۵ درصد کاهش داشته ولی متاسفانه سرقت از منزل با افزایش ۱۰ درصدی همراه بود.

,

وی از دوربین های سطح شهر انتقاد کرد و افزود: دوربین هایی که توسط شهرداری به تعداد ۸ در سطح شهر تعبیه شده اند از کیفیت خوبی برخوردار نیست اند و نیازمند بررسی دارند.

,

این مقام  انتظامی در خاتمه ازمردم خواست هیچ گونه طلا و جواهر آلات را در منزل نگهداری نکنند و  حتما آنها را به بانک ها بسپارند تا شاهد سرقت از اموال نباشیم و نیروی انتظامی را با تمام نیرو و انرژی در جهت ایجاد امنیت و مبارزه با متخلفین بصورت شبانه روز در خدمت مردم دانست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه