اخبار داغ

لیگ برتر والیبال| آغاز مرحله پلی‌آف با برد فولاد سیرجان و سپاهان

لیگ برتر والیبال| آغاز مرحله پلی‌آف با برد فولاد سیرجان و سپاهان
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان امروز (سه‌شنبه) با پیروزی فولاد سیرجان و سپاهان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روزهای سه‎شنبه تا جمعه (4 روز) به صورت متمرکز و 2 برد از 3 بازی، در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در نخستین مسابقه این مرحله تیم‌های فولاد سیرجان و سایپا از ساعت 14 امروز (سه‌شنبه) به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان محمدرضا تندروان در رقابتی سنگین، با نتیجه 3 بر 2 نارنجی‌پوشان سایپا را شکست دادند و به نخستین برد خود در مرحله پلی‌آف دست یافتند.
,
شاگردان ناصر شهنازی در ست‌های اول و سوم با ثبت امتیازهای (23 بر 25) و (25 بر 27) به پیروزی رسیدند تا در ادامه این سیرجانی‌ها باشند که با کسب امتیاز‌های (25 بر 18)، (25 بر 20) و (15 بر 12) در ست‌های دوم، چهارم و پنجم، گوی سبقت را از حریف بربایند.
,
در این بازی فولاد سیرجان در مجموع 5 ست 113 پوئن به دست آورد که  66 امتیاز از حمله، 18 امتیاز از دفاع روی تور، 4 امتیاز از سرویس و 25 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم حریف بود. در طرف مقابل هم سایپا 102 پوئن کسب کرد که 57 امتیاز از حمله، 7 امتیاز از دفاع، 2 امتیاز از سرویس و 36 امتیاز از اشتباهات بازیکنان سیرجان بود.
,
کاظم صابری بازیکن فولاد سیرجان با کسب 29 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد. امین اسماعیل‌نژاد هم با کسب 20 پوئن، بهترین بازیکن سایپا بود.
,
دیدار دو تیم در مدت زمان 2 ساعت و 42 دقیقه به طول انجامید و ناصر شهنازی سرمربی سایپا در ست پنجم کارت زرد دریافت کرد.
,
کیواب عابدزاده، اسماعیل رزقی، محسن ترابی و احمد دامغانی‌نژاد به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری و ناظر فنی، قضاوت و نظارت این بازی را برعهده داشتند.
,
در دومین مسابقه این مرحله تیم‌های سپاهان و شهرداری ورامین به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان رحمان محمدی راد به سختی و با نتیجه سه بر دو نماینده ورامین را شکست دادند.
,
تیم شهرداری ورامین با عملکردی فراتر از انتظار در این مسابقه ظاهر شد و در ست‌های دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 23 و 25 بر 20 موفق به شکست نماینده اصفهان شد. اما این تیم در ست‌های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 26 بر 24 و 15 بر 13 مغلوب سپاهان شد تا نتیجه دور رفت را به تیم صدرنشین دور مقدماتی واگذار کند و امیدش به جبران این نتیجه در دور برگشت باشد.
,
دو تیم شهرداری ورامین و سپاهان در مجموع 5 ست این مسابقه 109 پوئن به دست آوردند. تیم سپاهان 63 امتیاز از حمله، 12 امتیاز از دفاع، 5 امتیاز از سرویس و 29 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم حریف کسب کرد. در طرف مقابل تیم شهرداری ورامین 61 امتیاز از حمله، 15 امتیاز از دفاع، 4 امتیاز از سرویس و 29 امتیاز از اشتباهات بازیکنان سپاهان به دست آورد. این داده‌های آماری بیانگر رقابت بسیار نزدیک دو تیم است.
,
کیاوش حیدری بازیکن سپاهان با کسب 20 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه بود و محمد فلاح هم با کسب 17 پوئن، بهترین بازیکن تیم شهرداری ورامین شد.
,
مرتضی اکرمی و مجتبی بیداریان داوران اول و دوم این مسابقه بودند. امیر صداقت و خلیل یگانه‌مجد هم به عنوان ناظر داوری و ناظر فنی، نظارت این بازی را برعهده داشتند.
,
فردا (چهارشنبه) دو دیدار دیگر دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان برگزار خواهد که تیم‌های شهداب یزد و لبنیات هراز از ساعت 14 و تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد از ساعت 17 در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه