اخبار داغ

بخشدار جرگلان:

راهدارخانه در جرگلان احداث می شود

راهدارخانه در جرگلان احداث می شود
پولاد نجاهی از احداث راهدارخانه در بخش جرگلان از توابع شهرستان راز و جرگلان خبر داد و گفت: بخش جرگلان هم به لحاظ بارش های سنگین و هم وسعت زیاد نیازمند احداث راهدار خانه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پولاد نجاهی ، بخشدار جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک با اعلام ایمن خبر اظهار کرد: محل مورد نظر جهت احداث راهدارخانه در اطراف جایگاه پمپ بنزین، بین شهر یکه سعود و روستای اشراف السلام جانمایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,  ,

وی ادامه داد: ردیف بودجه نیز برای احداث راهدارخانه تعریف شده ولی تاکنون جهت اعتبار مورد نیاز اختصاص داده نشده است.

نجاهی ساخت راهدارخانه را از ضروریات بخش جرگلان برشمرد و افزود: جرگلان هم به لحاظ بارش های سنگین و هم وسعت زیاد نیازمند احداث راهدار خانه بود که تاکنون پیگیری ها بی نتیجه بود  اما روز گذشته با حضور مسئولان کشوری تصویب قطعی شد.

,
,
,

بخشدار جرگلان گفت: روز گذشته با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور در شهرستان رازوجرگلان احداث راهدارخانه در بخش جرگلان تصویب شد .

,

نجاهی ادامه داد: همچنین با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس حمل و نقل جاده ای کشور و معاون استاندار از پل خیر ساز روستای گرکز نیز بازدید به عمل آمد و بر تسریع در ساخت پل های روستای گرکز، کیلوپنجه و قره پالچق تاکید شد.

وی خاطرنشان کرد: معاون وزیر همچنین قول انجام روکش آسفالت، روستاهای پایین دست سد چندیر تا روستای آیر قایه به طول 30 داده شد .

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه