اخبار داغ

خطیب نماز جمعه سمنان:

دولت و مجلس باید یکصدا باشند/ در صورت نیاز می توانیم غنی سازی را به ۶۰ درصد برسانیم

دولت و مجلس باید یکصدا باشند/ در صورت نیاز می توانیم غنی سازی را به ۶۰ درصد برسانیم
سید محمد شاهچراغی با بیان اینکه دولت و مجلس باید کنار هم بنشینند و اگر اختلافی دارند حل کنند، گفت: دولت و مجلس باید در برابر دشمنان یکصدا باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جلسه خبرگان درخصوص لغو تحریم ها گفت: تمام تحریم ها باید یکجا لغو شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امام جمعه سمنان با اشاره به حذف پروتکل الحاقی افزود: مجلس مصوبه خوبی را داشت که اجرایی شد.

,

شاهچراغی  با بیان اینکه دولت و مجلس باید کنار هم بنشینند و اگر اختلافی دارند حل کنند، اظهار کرد: دولت و مجلس باید در برابر دشمنان یکصدا باشند.

,

وی با اشاره به اینکه صهیونیست دلقک می گوید نمی گذاریم ایران به سلاح هسته ای برسد، بیان کرد: اسلام ساخت سلاحی که کشتار جمعی را در بردارد را حرام دانسته است اگر اسلام حرام نمی دانست صهیونیست نمی توانست جلوی ما را بگیرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: در صورت نیاز می توانیم غنی سازی را از ۲۰ درصد به ۶۰ درصد برسانیم.

,

شاهچراغی با بیان اینکه دشمن به دنبال خسته کردن ملت ایران است، گفت: ملت ایران نه تنها خسته نمی شوند بلکه دشمنان را نیز خسته کرده و از پا در می آورند.

,

وی ضمن عرض تسلیت وفات حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب(س) نسخه دوم حضرت فاطمه(س) در صبر، شجاعت، عبادت و عفاف است.

,

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه حضرت زینب(س) مقام بالایی دارد، اظهار کرد: ایشان در عصر عاشورا امانتدار عاشورا شد.

,

شاهچراغی در ادامه تصریح کرد: خواهران حضرت زینب (س) را مقتدا و الگوی خود قرار دهند.

,

امام جمعه سمنان با اشاره به روز احسان و نیکوکاری گفت: مردم سمنان در کمک مومنانه خوب درخشیدند و در این روز نیز به فکر نیازمندان و فقرا باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه