اخبار داغ

رییس اداره صمت شهرستان سرپل ذهاب:

مراکز صنفی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند/ به علت ویروس جهش یافته در کشور مخاطراتی در پیش داریم

مراکز صنفی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند/ به علت ویروس جهش یافته در کشور مخاطراتی در پیش داریم
یوسف نظری گفت: کرونا تمام نشده و به علت گردش ویروس جهش یافته در کشور مخاطرات سختی در پیش داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، صبح امروز جلسه هماهنگی و توجیهی پیرامون رعایت پروتکل های بهداشتی در موج چهارم کرونا با حضور هیات رییسه اتحادیه های صنفی شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

یوسف نظری با بیان اینکه کرونا تمام نشده و به علت گردش ویروس جهش یافته در کشور مخاطرات سختی در پیش داریم، اظهار داشت: ضرورت دارد روسای اتحادیه ها ضمن رعایت پروتکل ها، موضوع را به رسته های تحت پوشش اطلاع رسانی کنند.

رییس اداره صمت شهرستان سرپل ذهاب گفت: موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری مهمترین درخواستی است که مسئولین بهداشتی از همه مردم و اصناف تقاضا دارند چرا که با تعطیلی واحدهای صنفی، عوارض اقتصادی آن متوجه همه و خصوصا اصناف خواهد شد.

در ادامه این جلسه روسای اتحادیه ها خواستار رعایت ساعت کاری توسط بعضی از صنوف شدند که شبانه واحد خود را باز می کنند و در این جلسه مقرر شد وفق تصمیمات ستاد ملی کرونا و قانون نظام صنفی برخورد شود.

نظری در پایان گفت: با توجه به اجرای طرح نظارتی ۱۴۰۰، بازرسی ها تشدید شده و گشت های مشترک با حضور بازرسین اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی و بازرسان بهداشت و درمان فعال خواهد شد و روزانه از سطح بازار بازرسی خواهند داشت.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه