اخبار داغ

حواشی تکیه زدن بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال ادامه داد؛

واکنش علی کریمی و فوتبالی ها پس از اعلام نتایج انتخابات فدراسیون فوتبال+عکس

واکنش علی کریمی و فوتبالی ها پس از اعلام نتایج انتخابات فدراسیون فوتبال+عکس
علی کریمی بعد از شکست در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در پست اینستاگرامی اش نوشت: گاهی وقت ها با خودت بگو خیلی چیزها هست که تقصیر تو نیست و کاری هم از دست تو بر نمی آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تهران پرس، روز گذشته انتخابات فدراسیون فوتبال در سالن اجلاس سران برگزار شد تا از میان علی کریمی، شهاب الدین عزیزی خادم، مصطفی آجورلو و کیومرث هاشمی یک نفر به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شود که در نهایت عزیزی خادم با کسب ۴۹ رای، سکان هدایت فدراسیون فوتبال در ۴ سال آینده را به دست گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,



,
,
, ,


حضور علی کریمی به عنوان کاندیدای این دوره از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال با شعار “فوتبال پاک”، باعث شد تا نگاه های زیادی معطوف این انتخابات باشد و علی رغم پیش بینی برخی از فوتبالی ها و کارشناسان ورزش که علی کریمی شانسی برای پیروزی در این انتخابات ندارد، برخی از چهره های فوتبالی همچون مهدی مهدوی کیا، حمید استیلی، رضا شاهرودی و سایر فوتبالی ها حمایت خود را از علی کریمی اعلام کردند و حتی مرحومان مهرداد میناوند و علی انصاریان هم بارها گفته بودند که در موضوع گیری های علی کریمی و انتقادهایش نسبت به مسئولان ورزش کشور، همیشه از او جانبداری می کنند اما در نهایت عمرشان به دنیا نبود تا در روز انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، نتایج انتخابات را ببینند.

علی کریمی به میدان آمد و در نهایت شکست خورد اما بعد از شکست وی در این دوره از انتخابات فدراسیون فوتبال، اکثر ورزشکاران فوتبالی، طی انتشار مطالبی در صفحه اینستاگرامی خود، به علی کریمی خدا قوت گفتند و این شکست او را “شکست فوتبال ایران” و “روز تلخ فوتبال ایران” توصیف نمودند.

سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: «در حالی که یک روز حساس برای فوتبالمون تصمیم گیری می شد، باز این غیر فوتبالیها بودند که تصمیم گرفتند فوتبالیها نباشند، تا فوتبالمون همچنان تو باتلاق بمونه و دنده عقب مسیرش رو طی کنه.»

,
,
,
,
,
,



,
,
, ,


شیث رضایی بازیکن سابق پرسپولیس نیز در صفحه اینستاگرامش نوشت: «فوتبال لیاقت تو رو نداره»

,
,

, ,



امید عالیشاه بازیکن سابق پرسپولیس نیز در صفحه اینستاگرامی اش این جمله را استوری کرد: «ارزشتون خیلی بیشتر از این حرفها و رای هاست.»

حمید استیلی زننده گل قرن به آمریکا نیز در صفحه اینستاگرامی اش ضمن حمایت از علی کریمی و مهدی مهدوی کیا نوشت: درود به شرفتان که اعتبارتان را به حراج گذاشتید تا از اعتبار فوتبال دفاع کنید.

,
,
,
,
,

 

,

, ,



حواشی بعد از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال

کریمی درحالی که آرای مجمع را پذیرفت در میان تشویق حضار سالن را ترک کرد و میان خبرنگاران حاضر شد و همین فیلم، بازتاب های مختلفی در شبکه های اجتماعی داشت.

کریمی در میان خبرنگاران گفت: روز مهندس را با تاخیر به مهندسین تبریک عرض میکنم! از اینکه ۹ نفر دوست داشتند فوتبال یک تغییر اساسی کند خوشحالم و امیدوارم این ۹ نفر را اذیت نکنند. همه چیز از قبل مشخص بود ولی امیدوارم کسانی که این چنین رای دادند در نزد وجدان خودشان راحت باشند…!

,
,
,
,
,
,
,

 

,

, ,



علی کریمی پیش از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال موضع گیری سفت و سختی را نسبت به فدارسیون فوتبال و مدیران آن داشت و بارها و بارها با انتشار پست در صفحه شخصی خود ایسنتاگرام نسبت به اظهار نظر مدیران ورزشی و به خصوص فوتبالی واکنش نشان داد. تا جایی که علی کریمی پیش از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال پیش بینی کرده بود که رئیس فدراسیون فوتبال از پیش تعیین شده است.

علی کریمی بعد از شکست در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در جدیدترین پست اینستاگرامی اش نوشت: «گاهی وقت ها با خودت بگو خیلی چیزها هست که تقصیر تو نیست و کاری هم از دست تو بر نمی آید.»

,
,
,
,
,

, ,



به نظر می رسد انتقادهای علی کریمی از سیاست های فدراسیون فوتبال بیش از پیش افزایش خواهد یافت و او با نقدهای تند خود، به عملکرد مدیران ورزشی حمله خواهد کرد تا در نهایت عاملی برای سامان بخشی اوضاع و احوال این روزهای فوتبال کشورمان باشد.

انتهای پیام/



 

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه