اخبار داغ

با محوریت فعالیت‌های فرهنگی؛

قرارگاه فرهنگی شهید "حاج قاسم سلیمانی" شهر نسر افتتاح شد

قرارگاه فرهنگی شهید "حاج قاسم سلیمانی" شهر نسر افتتاح شد
قرارگاه مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت فعالیت های فرهنگی و جهادی و با هدف انجام یک کار تشکیلاتی در شهر نسر تربت حیدریه افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد قربانی، مسئول قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز در حاشیه اافتتاح این قرار گاه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: قرارگاه مرئمی شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت فعالیت های فرهنگی و جهادی و با هدف انجام یک کار تشکیلاتی تشکیل شده و مدیریت و فرماندهی این قرارگاه با جامعه روحانیت مستقر در شهر نسر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: در اولین گام بعد از تایید دبیر جامعه روحانیت، شورای مشاوره و هم اندیشی متشکل از فعالان فرهنگی، عمرانی با تجربه و با کمک گرفتن جوانان و نوجوانان مومن و تلاش گر را تشکیل دادیم.

,

مسوول قرارگاه شهید سلیمانی نسر گفت: این قرارگاه فرهنگی مردمی با مشارکت جامعه روحانیت و نیروهای بسیجی و با هزینه ۱۱۰ میلیون ریال از موقوفات مسجد جامع نسر که اداره اوقاف شهرستان پرداخت کرده و مابقی هزینه ها به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال با در آمد حاصل از خواندن نماز استیجاری توسط اعضای قرارگاه حاصل و به بهره برداری رسید .

,

وی به محور های فعالیت این قرارگاه اشاره کرد و بیان داشت: این قرارگاه با محوریت فعالیت های معرفتی تربیتی، تبلیغاتی، خانواده و سلامت، ورزش و نشاط، رسانه، جهاد و همدلی با مستمندان، رفع معضلات اجتماعی، اقتصاد و اشتغال زایی و پشتیبانی مالی تشکیل شده است.

,

مسئول قرارگاه فرهنگی مردمی نسر با اشاره به هم افزایی ارگان ها و نهادها در تکمیل این قرارگاه از مسئولان مربوطه برای ساماندهی آن تشکر کرد و افزود: امید داریم این مکان یک مکان فرهنگی و مثمر ثمر برای همه منطقه باشد، چرا که هدف از ایجاد این قرارگاه رشد جامعه در همه ابعاد با محوریت جوانان و نوجوانان است.

,

حجت الاسلام قربانی خاطر نشان کرد: راهبردهای ما منویات امام (ره) و مقام معظم رهبری برای حرکت در این مسیر است و الگوی ما نیز سردار دلها شهید سلیمانی عزیز است.

,

وی یاد آور شد: ثمره کار قرارگاه  تربیت افراد مومن و کار آمد در طراز انقلاب اسلامی است و از سویی دیگر راهکار عملیاتی ما ایجاد فضای امن و با نشاط با پوشش

,

قربانی تصریح کرد: اولویت این قرارگاه توجه به مسائل فرهنگی بویژه جوانان روستا می باشد و بنا داریم تا این قرارگاه را در منطقه گسترش دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه