اخبار داغ

شهردار سی‌سخت مطرح کرد؛

متناسب با الگوی ساخت و الزامات مهندسی رفتار می‌کنیم

متناسب با الگوی ساخت و الزامات مهندسی رفتار می‌کنیم
علی ‌فرد با بیان اینکه شهرک کانکسی در حال تکمیل است گفت: متناسب با الگوی ساخت و الزامات مهندسی در ساخت و سازهای این شهر رفتار می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرد، شهردار سی سخت در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص اقدامات انجام شده در این شهر گفت: نیروهای شهرداری از بدو وقوع زلزله در شهر سی سخت نیز پای کار آمد و در ابتدای کار به کمک دستگاه های امدادرسان از جمله شرکت برق، آب و گاز و همچنین نیروهای امدادی شتافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: بنابراین شهرداری سی سخت دستگاه های خدمات‌رسان خود را در اختیار دیگر دستگاه ها از جمله راهداری و ...جهت بازگشایی معابر راه های مواصلاتی پیرامونی شهر و همچنین خطوط لوله ها و کانال‌هایی که آبگرفتگی داشتند، نیز قرار داد.

,

شهردار سی سخت درادامه تصریح کرد:هرچند در صبح حادثه نیز نسبت به جمع آوری آواربرداری در سطح خیابان های اصلی با مدیریت و هماهنگی تیم های شرکت همیاری شهرداری ها و نیز شهرداری های شهرهای یاسوج، پاتاوه و چیتاب اقداماتی نیز صورت گرفت.

,

فرد ادامه داد:در این راستا نیز حمایت و پشتیبانی از تیم های خدمات رسانی که از سراسر کشور به منطقه سی سخت گسیل شده بودند، که از روز دوم از این تیم ها و گروه ها در بحث اسکان ،خوراک و همچنین هدایت این گروه‌ها به سطح شهر با داشتن موقیت های مکانی و آمارهای توصیفی که در اختیارشان قرار داده شد، نسبت به امداد رسانی این عزیزان نیز همکاری ها صورت گرفت.

,

وی درادامه اظهارکرد: بنابراین در بحث ارزیابی آسیب های ساختمانها نیز حدود 30درصد توسط کارشناسان شهر سی سخت انجام گرفت،و همچنین در بحث استقبال ، تشریفات و بدرقه مسئولین و نیز در بحث پشتیبانی از این عزیزان نیز اقداماتی انجام گرفت.

,

شهردار سی سخت گفت: هم اکنون هم در بحث اسکان موقت و اسکان دائم اقدام کرده ایم و در بحث اردوگاه شهید باهنر با ظرفیت حدود 100کانکس همچنان اقدامات ادامه داد که ان شالله در بحث ایجاد شهرک و آب و برق و سایر خدمات هم پشتیبانی می کنیم.

,

فرد افزود: در بحث سایت هایی که نیاز گروه‌ها و دستگاه های اجرایی و امداد رسان باشد، بازهم در حال آماده‌سازی هستند که در اختیار موسسات و نهادهایی از جمله قرارگاه خاتم‌الانبیا و  گروه های جهادی و ... قرار داده شوند.

,

وی ادامه داد: برنامه‌ای داریم در بحث احداث ساختمان های دائم که مشارکت جدی و فعال داشته باشیم، در بحث رعایت الزامات مهندسی با رویکردهای مسائل فنی نیز در تلاش هستیم که متناسب با الگوی ساخت در اختیار عزیزان قرار دهیم.

,

شهردار سی سخت درادامه تصریح کرد:با این وجود شهرک کانکسی در حال تکمیل است، اما با نگاهی منطقی تر که با مشکلاتی که در روزهای آینده داریم برنخوریم. در رابطه با تاسیسات آنها و اتصالات آب برق و ... تلاش داریم که تکمیل شوند و در اختیار عزیزان قرار دهیم، هرچند سازوکار خودش را دارد که با نظر مسئولین به اطلاع مردم خواهیم رسانید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه