اخبار داغ

سیاهی لشکری که سودای باطل ریاست دارد؛

رفتارهای پرحاشیه یک کاندیدای حاشیه‌دار در انتخابات موتورسواری و اتومبیلرانی/ آن مرد با تتو آمد!

رفتارهای پرحاشیه یک کاندیدای حاشیه‌دار در انتخابات موتورسواری و اتومبیلرانی/ آن مرد با تتو آمد!
در میان کاندیداهای انتخابات موتورسواری و اتومبیلرانی، حضور یک نام بسیار عجیب است و حرف و حدیث بسیاری درباره او وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرانجام پس از یک سال و اندی بلاتکلیفی در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و حضور ۳ سرپرست در این فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفت انتخابات این فدراسیون را برگزار کند تا رییس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مشخص شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی طبق برنامه اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان روز شنبه 16 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

, .,

در همین راستا فهرست نهایی نامزد های تایید صلاحیت شده برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شد که به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:

, :,
۱- جواد برات
,
 
,
۲- عزیزه تراز
,
 
,
۳- محمد فراهانی (انصراف خود را اعلام کرد)
,
 
,
۴- ندا مطلبی
,
 
,
۵- مازیار ناظمی
,
 
,
۶- مهران همتیان
,
 
,
در میان کاندیداهای انتخابات، حضور یک نام بسیار عجیب است. فردی که بی ارتباط با رشته موتورسواری نیست و با استفاده از یک سابقه اندک و البته درخشان! خود را شانس اصلی برنده شدن در انتخابات و ریاست بر فدراسیون می داند.
,

درباره این کاندیدای خاص اما حرف و حدیث بسیار است. چهره ای که در ابتدا برای گرم شدن تنور انتخابات مجوز حضور در انتخابات را دریافت کرد و اساسا آمد تا رقابت بدون سیاهی لشکر نباشد اما بعد از ورود به لیست نامزدها این باور را پیدا کرد که یک کاندیدای جدی و واقعی است و حتی می تواند رئیس فدراسیون باشد.

,

نکته قابل توجه درباره این نامزد تایید سابقه مدیریتی او بدون رعایت آیین نامه شرایط احراز و چگونگی انتخاب رئیس فدراسیون است.

,

در حالیکه حداقل چهار سال سابقه ریاست فدراسیون یا مدیرکلی از شرایط مندرج در آیین نامه است این نامزد تنها با حضور در یک دوره مسابقه خارجی و عضویت در هیات ژوری به مدت 2 روز، اکنون در انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری حضور دارد!

,

از دوران حضور کوتاه مدت این کاندیدا در فدراسیون نیز شایعات استخوان سوزی شنیده می شود که نیازمند پیگیری و برخورد نهادهای قانونی است. کاندیدایی که البته عمده شهرت او به رفتارهای غیراخلاقی و تتوهای روی بدنش مرتبط است و با این رزومه درخشان سودای ریاست بر فدراسیون را نیز دارد!

,

در روزهای اخیر و در فاصله چند روز مانده به انتخابات موتورسواری و اتومبیلرانی این کاندیدای خاص رفت و آمد خود را به فدراسیون افزایش داده و تلاش می کند با استفاده از همین رفت و آمدها و برگزاری جلسات خاصی با برخی ها و البته تماس با هیات های استانی برای خود رای جمع آوری کند. اتفاقی که واکنش قاطع دبیر و سرپرست فدراسیون را لازم دارد اما متاسفانه مسئولین فدراسیون در قبال رفتارهای غیرقانونی این کاندیدا سکوت اختیار کرده اند و هیچ واکنشی نداشته اند. شاید هم اهالی فدراسیون با توجه به شانس ناچیز و بسیار کم این گزینه تصور کرده اند نیازی به مقابله با وی نیست!

,

در حالیکه کمتر از 48 ساعت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری بیشتر زمان باقی نمانده، رفتار غیرقانونی برخی از افراد کماکان ادامه دارد و همین سبب شده تا گلایه ها و شکایات در این زمینه به راهروی های وزارت ورزش کشیده شود. باید منتظر ماند تا مشخص شود سرانجام روز شنبه و پس از برگزاری انتخابات تکلیف نهایی این فدراسیون چه خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

خبرنگار: سعید آقایی

, خبرنگار: سعید آقایی]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه