اخبار داغ

فرمانده مرزبانی کل کشور:

پایش تصویری نقاط مرزی از اولویت‌های مرزبانی است

پایش تصویری نقاط مرزی از اولویت‌های مرزبانی است
سردار گودرزی گفت: یکی از اولویت های مرزی ما در فرماندهی مرزبانی کشور، بحث پایش تصویری از نقاط صفر مرزی است و امروز در حال پایش نقاط صفر مرزی با استفاده از انواع سیستم‌های الکترونیکی و پهپادها هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی کل کشور ضمن سفر به شهرستان درگز، منطقه مرزی درگز و پاسگاه های تابعه را مورد ارزیابی قرار داد و اظهار کرد: این بازدیدهای نوبه ای، همواره و به صورت مستمر از طریق فرماندهان در رده های مختلف برای بررسی توان عملیاتی مرزبانان مرزهای مختلف کشور صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به هوشمند سازی مرزهای کشور عنوان کرد: یکی از اولویت های مرزی ما در فرماندهی مرزبانی کشور، بحث پایش تصویری از نقاط صفر مرزی است که می توان گفت این مساله نسبت به گذشته تغییرات اساسی داشته است. علاوه بر این، بالا بردن روحیه همکاران در بحث ارتقای توان عملیاتی و حتی خوشایند سازی پاسگاه ها برای بالابردن آستانه تحمل همکاران رو به صعود است.

,

فرمانده مرزبانی کل کشور تاکید کرد: خوشبختانه بحث هوشمندسازی مرزهای ما بیش از گذشته در حال اتفاق افتادن است و در حال پایش نقاط صفر مرزی با استفاده از سیستم های الکترونیکی، اپتیکی، دوربین‌های حرارتی، انواع پهپادها و هلی شات‌ها هستیم.

,

سردار گودرزی ابراز کرد: به لطف خدا مرزبانان عزیز کشور ما با آموزش هایی که فراگرفته اند در حال دفاع جانانه از سراسر مرزهای کشور بوده و توانسته اند با پشتیبانی مرزنشینانی که مرزیاران افتخاری ما هستند امنیت پایداری را به منصه ظهور برسانند.

,

, ,

وی تبیین کرد: روحیه دلاورمردان ما در مرزبانی بسیار وصف ناپذیر است و درک درستی از خدمت به مردم به ویژه مرزنشینان و اشراف کاملی در مناسبت مرزی بین کارکنان مرزبانی وجود دارد.

,

فرمانده مرزبانی کل کشور با اشاره به برقراری امنیت کامل در مرز بین ایران و ترکمنستان در نقطه صفر مرزی لطف آباد درگز گفت: ما با کشور دوست و همسایه ترکمنستان ارتباط بسیار نزدیکی داریم و تمام موارد در حوزه چراگاه‌ها و رفت و آمدها بلافاصله از طریق مرزبان های دو کشور اطلاع رسانی می شود. همچنین تمام توافقات و دیدارها در همین نقطه صفر مرزی بین مرزبان های دو کشور انجام می شود.

,

سردار گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر امنیت بسیار مطلوب است و مشکل خاصی در حوزه مرزبانی خراسان رضوی وجود ندارد؛ بلکه همکاران ما با صلابت کامل و طبق دستورالعمل ها و معاهدات مرزی در حال انجام وظایف خود هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه