اخبار داغ

در بیانیه‌ای پس از شکست در انتخابات فدراسیون مطرح شد؛

هاشمی: اصول اخلاقی را فدای پیروزی در انتخابات فوتبال نکردم

هاشمی: اصول اخلاقی را فدای پیروزی در انتخابات فوتبال نکردم
نامزد ریاست فدراسیون فوتبال بعد از برگزاری انتخابات و ناکامی در کسب کرسی ریاست، بیانیه‌ای خطاب به اعضای مجمع صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیومرث هاشمی، نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال بعد از برگزاری این انتخابات، بیانیه‌ای صادر کرد که به این شرح است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«بسمه تعالی

,

اعضای محترم مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

,

با اهدای سلام؛

,

حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال، فرصت ارزشمندی برای اینجانب فراهم نمود که از نزدیک شما بزرگواران را ملاقات نموده و مشکلات و چالش‌های فوتبال ایران را از زبان شما عزیزان بشنوم و از زاویه‌ای نزدیک‌تر درک کنم. برای کسی که بیش از دو دهه در بالاترین سطوح ورزش کشور خدمت نموده و شأنی جز خدمت به مردم برای خود قائل نیست، این حضور چیزی جز ادای تکلیف نبود و از این منظر خداوند بزرگ را شاکرم که اینجانب را در این برهه حساس یاری نمود و مشیت خود را به نحوی رقم زد که بار سنگین مسئولیت بر دوش بزرگوار دیگری قرار گیرد.

,

در همین راستا بر خود لازم می دانم از همه اعضای مجمع، چه عزیزانی که به بنده رأی دادند و چه بزرگوارانی که رأی ندادند تشکر کنم. معتقدم راه توسعه فوتبال ایران از مجمع فدراسیون می‌گذرد و از این رو باید به رأی و نظر مجمعی که تصمیم گیرنده نهایی فوتبال ایران است احترام گذاشت. رویکردی که بنده تلاش نمودم از همان بدو ورود به عرصه انتخابات مورد توجه قرار دهم و هرگز اصول اخلاقی خود را فدای پیروزی در انتخابات نکنم.

,

در پایان بار دیگر برای رئیس و هیأت رییسه منتخب فدراسیون آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم فوتبال ایران در مسیر توسعه و موفقیت پایدار قرار گرفته و زمینه رضایتمندی مردم شریف ایران که بی تردید لایق بهترین خدمتگزاران هستند را فراهم کند. إن شاء الله

,

کیومرث هاشمی - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳»

,

به گزارش ایسنا، هاشمی در دور نخست رای گیری‌ برای تعیین ریاست فدراسیون فوتبال، ۲۴ رای کسب کرد و همراه با عزیزی‌خادم راهی دور دوم شد اما در این مرحله با کسب ۳۸ رای از حضور در پست ریاست فدراسیون فوتبال بازماند.

,

عزیزی خادم با ۴۹ رای رییس فدراسیون فوتبال شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه