اخبار داغ

تیم ملی تفنگ و تپانچه تا 27 اسفند در حال تمرین هستند

رسولی: جام جهانی تیراندازی هند اهمیت ویژه ای دارد/ نتایج این رقابتها در کسب سهمیه تاثیرگذار است

رسولی: جام جهانی تیراندازی هند اهمیت ویژه ای دارد/ نتایج این رقابتها در کسب سهمیه تاثیرگذار است
رئیس سازمان تیم های ملی گفت: مسابقات جام جهانی تیراندازی هند اهمیت ویژه ای برای فدراسیون تیراندازی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، ناصر رسولی رییس سازمان تیم های ملی از اعزام تیم ملی تفنگ و تپانچه بادی به مسابقات جام جهانی هند بعد از اتمام مرحله پایانی اردوی تیم ملی در سال جاری خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رسولی در این باره اظهار داشت: اردوهای تیم ملی تفنگ و تپانچه با برنامه ریزهای مربیان به صورت منظم در حال پیگیری است که این مرحله از اردوها تا 27 اسفندماه در محل فدراسیون تیراندازی ادامه دارد.

,

رییس سازمان تیم های ملی افزود: بعد از اتمام اردو در سال جاری تیم ملی تفنگ و تپانچه ایران با تعداد محدودی از ورزشکاران در آخرین پنجره توزیع سهمیه المپیک به مسابقات جام جهانی هندوستان اعزام خواهند شد. که نتایج تمامی ورزشکاران در این رقابتها تاثیر بسزایی در کسب سهمیه بازی های المپیک از طریق رنکینگ فدراسیون جهانی خواهد داشت.

,

رسولی درباره جزئیات این مسابقات گفت: این رقابتها از 28 اسفند سال جاری آغاز و تا 8 فروردین 1400 ادامه دارد که این مسابقات برای فدراسیون تیراندازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

,

رییس سازمان تیم های ملی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به ابلاغ فدراسیون جهانی و هماهنگی با فدراسیون کره جنوبی رقابتهای جام جهانی که قرار بود از 27 فروردین 1400 برگزار شود بدلیل محدودیت های اعمال شده (قرنطینه افراد) توسط کشور میزبان به زمان نامعلومی موکول شد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه