اخبار داغ

مسئول بنیاد شهید منطقه یک مشهد خبر داد؛

اتصال دوباره پلاک‌های نصب شده بر مزار شهدای «جبل النور» کوهسنگی

اتصال دوباره پلاک‌های نصب شده بر مزار شهدای «جبل النور» کوهسنگی
صمدی گفت: پیش از این پلاک‌های مشخصات شهدای جبل النور با چسب بر روی مزار آن‌ها قرار گرفته بود که جلوه زیبایی نداشت، از این رو تمامی این پلاک‌ها امروز با رول‌پلاک و به صورت شکیلی به سنگ‌قبر این شهدای عالی مقام متصل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن صمدی، مسئول بنیاد شهید منطقه یک مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: روز گذشته به دنبال پیگیری‌های صبح توس پیرامون برداشته شدن پلاک‌ها و پرچم‌های نصب شده بر مزار شهدای «جبل النور» کوهسنگی مشهد، از معاون فرهنگی منطقه ۸ شهرداری مشهد خواستار پیگیری موضوع شدم.

وی افزود: شهرداری مشهد برای آماده‌سازی فضای جبل النور جهت استقبال از نوروز، اقدام به برداشتن پلاک‌های قدیمی و پرچم‌های ایران از روی مزار شهدا کرده بود و علاوه بر آن اقدام به رنگ‌آمیزی، پاک‌سازی و زیباسازی این منطقه کرده است.

مسئول بنیاد شهید منطقه یک مشهد خاطر نشان شد: پیش از این پلاک‌های مشخصات شهدای جبل النور با چسب بر روی مزار آن‌ها قرار گرفته بود که جلوه زیبایی نداشت، از این رو تمامی این پلاک‌ها امروز با رول‌پلاک و به صورت شکیلی به سنگ‌قبر این شهدای عالی مقام متصل شد.

صمدی در پایان گفت: زمانی که مشاهده کردم که شهروندان و رسانه‌های انقلابی ما مانند صبح توس این‌چنین و دغدغه مندانه به موضوعات شهدا و تکریم مزار شهدا توجه دارند بسیار خوشحال شدم و از شما کمال تشکر را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه