اخبار داغ

رئیس اداره صمت رشتخوار:

هیچ کمبودی در تامین مرغ موردنیاز مردم در رشتخوار نداریم/ مردم همکاری کنند

هیچ کمبودی در تامین مرغ موردنیاز مردم در رشتخوار نداریم/ مردم همکاری کنند
پورعباس گفت: هیچ کمبودی در تامین مرغ مورد نیاز مردم در رشتخوار نداریم، از همشهریان عزیز تقاضا داریم، از خرید مازاد و ذخیره‌سازی مرغ خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی پورعباس؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رشتخوار در گفت و گو با صبح توس، گفت: در سطح شهرستان رشتخوار هیچ گونه کمبود مرغی نداریم، تامین مرغ مورد نیاز مردم به طور روزانه بین 2 تا 3 تن جذب می شود و این بیش از سهمیه ای است که استان برای شهرستان رشتخوار در نظر گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

پورعباس در ادامه افزود: توزیع روزانه ۲تا ۳ تن مرغ در رشتخوار در حالیست که در روزهای عادی روزانه تنها ۷٠٠ کیلو مرغ در سطح شهرستان مصرف داشته ایم و توسط عامل توزیع یک روز در میان مقدار یک تن و 300 برای مصرف دو روز واحدهای صنفی مرغ در رشتخوار تحویل داده میشد، اکنون در روزهای پایانی و با اجرای طرح توزیع مرغ تنظیم بازار، مرغ چهار برابر روزهای قبل جذب می شود.

وی، با اشاره به مشکلات پیش آمده در بازار مرع شهرستان، بیان داشت: تنها دلیل اتمام مرغ در نیمه روز خرید بیش از حد و مازاد توسط شهروندان است.

,
,
,

رئیس اداره صمت رشتخوار ضمن اعلام اینکه مرغ تنظیم بازار تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، یاداور شد: مجددا از همشهریان عزیز تقاضا داریم اجازه دهند تا افرادی که احتمالا تا کنون مرغ نگرفته اند مرغ دریافت کنند و از خرید و ذخیره سازی مرغ خودداری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه