اخبار داغ

قیمت نفت به بالاترین رقم ۱۴ ماه گذشته رسید

قیمت نفت به بالاترین رقم ۱۴ ماه گذشته رسید
پس از این که اوپک و هم پیمانانش تصمیم گرفتند تا تولید نفت خود را در ماه آوریل افزایش ندهند، قیمت نفت در معاملات امروز بیش از یک دلار افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رویترز، پس از آن که اوپک و هم پیمانانش تصمیم گرفتند تا تولید نفت خود را در ماه آوریل افزایش ندهند، قیمت نفت در معاملات امروز بیش از یک دلار افزایش یافت و بالاترین سطح در نزدیک به ۱۴ ماه گذشته رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اوپکی منتظر بهبود قابل توجهی در تقاضا در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا هستند.
,
 
,
هر بشکه نفت برنت با ۱.۲۱ دلار افزایش ۶۴.۸۹ دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با ۱.۰۶ دلار ۶۴.۸۹ دلار معامله شد.
,
 
,
نفت برنت امروز تا ۶۸ دلار هم بالا رفت و در مسیر ثبت افزایش حدود ۳ درصدی طی هفته گذشته قرار دارد.
,
 
,
پس از اینکه اوپک کاهش تولید را تا ماه آوریل تمدید کرد و استثنای کوچکی هم برای روسیه و قزاقستان لحاظ کرد، هر دو شاخص نفتی در روز پنج شنبه بیش از ۴ درصد افزایش قیمت را ثبت کردند.
,
 
,
راویندرا رائو، تحلیلگر بازار گفت: «اوپک پلاس میزان تولید خود را ثابت نگه داشت و این نشان می دهد که این گروه می‌خواهد رویکردی محتاطانه در متعادل سازی تولید انجام دهد.»
,
 
,
«یک افزایش با ثبات می تواند توسط بهبود تقاضا در جهان که به مرور رخ می‌دهد، جذب شود و احتمالا چندان تاثیر منفی بر قیمت‌ها نخواهد گذاشت. نگرانی ها فقط زمانی بروز پیدا می‌کند که تولید نفت آمریکا در واکنش به بالا رفتن قیمت‌ها افزایش یابد.»
,
 
,
سرمایه‌گذاران از تصمیم عربستان برای ادامه کاهش داوطلبانه یک میلیون بشکه‌ای تا ماه آوریل حتی با وجود افزایش قیمت‌ها در ۲ ماه گذشته، غافلگیر شدند و تعجب کردند.
,
 
,
دارمندرا پارادهان، وزیر نفت هند گفت: تصمیم اوپک برای ادامه کاهش تولید به خرید کشورهای مصرف کننده نفت آسیب می‌زند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه