اخبار داغ

از جلسه با منتقدین و انتخاب دبیر خاص تا جلسه هم اندیشی تبلیغاتی؛

تصمیمات عجیب آقای سرپرست؛ به کام اغیار، به نام دوچرخه‌سواری/ رکاب زدن به سوی شطرنج!

تصمیمات عجیب آقای سرپرست؛ به کام اغیار، به نام دوچرخه‌سواری/ رکاب زدن به سوی شطرنج!
گفته می‌شود دبیر جدید فدراسیون دوچرخه سواری او قرار است همراه با سرپرست فدراسیون به فدراسیون شطرنج برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با پایان دوران 4 ساله ریاست خسرو قمری در فدراسیون دوچرخه سواری، افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شد. با حضور داوری در این فدراسیون انتظار می رفت که کارهای بر جای مانده از دوران ریاست قمری همانند ساختمان نیمه کاره فدراسیون در مجموعه آزادی و پیست تریال پیگیری شود اما تا به امروز این اتفاق رخ نداده و سرپرست فدراسیون مدعیست که بودجه ای برای ادامه این پروژه ها در خزانه فدراسیون وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهمترین اتفاق در دوران قمری اما استعفای محسن سلگی دبیر فدراسیون بود که به واسطه ثبت نام در انتخابات از سمت خود کناره گیری کرد.

,

در حالیکه به نظر می رسید داوری برای انتخاب دبیر جدید فدراسیون یکی از پیشکسوتان این رشته را انتخاب کند، وی از طی حکمی حسین رشیدیان را به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب کرد.

,

در حکم سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری آمده است:

,

جناب آقای حسین رشیدیان

,

با سلام و احترام؛ با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ورزشی جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به پروردگار متعال، هماهنگی کامل با ارکان و کمیته های فدراسیون، زمینه را جهت رشد، توسعه و شکوفایی ورزش دوچرخه سواری فراهم نمایید و در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.

,

, ,

رشیدیان، اینجا، رشیدیان آنجا، رشیدیان همه جا!

, رشیدیان، اینجا، رشیدیان آنجا، رشیدیان همه جا!, رشیدیان، اینجا، رشیدیان آنجا، رشیدیان همه جا!,

چند هفته پیش بود که داوری در یک اقدام جالب توجه با برخی از پیشکسوتان دوچرخه سواری دیدار کرد و با برپایی جلسه ای میزبان این پیشکسوتان در فدراسیون دوچرخه سواری شد. علی زنگی آبادی، مصطفی چایچی، حمید عطاالهی، ادگار شمعونیان و محمود وفایی از جمله نفراتی بودند که با داوری دیدار و پیرامون مسائل روز این رشته گفت وگو کردند. فصل مشترک تمامی این پیشکسوتان مخالفت آنها با سیاست های رئیس قبلی یعنی خسرو قمری بود. پیشکسوتان دوچرخه سواری که در زمان ریاست خسرو قمری مخالف و منتقد وی بودند، با افشین داوری، سرپرست فعلی فدراسیون دیدار کردند.

,

جالب اینکه داوری حتی پا را فراتر گذاشت و دو نفر از مخالفان سرسخت قمری را به عضویت کمیته فنی درآورد. سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در یک تصمیم جالب 4 نفر را به کمیته فنی فدراسیون اضافه کرد که 2 نفر از آنها منتقد سیاست های کاری رییس قبلی فدراسیون بودند. علی زنگی آبادی رییس سابق فدراسیون، ایمان دلیل حیرتی رییس هیات گیلان، جواد موسوی رییس هیات البرز و مجید ناصری سرمربی سابق تیم ملی  و داور بین المللی ایران نفراتی هستند که به کمیته فنی اضافه شده اند. زنگی آبادی و ناصری جزو افرادی بودند که قبلا نسبت به سیاست های فدراسیون در زمان ریاست قمری انتقاد داشتند.

, ., .,

در حالیکه به نظر می رسید داوری برای انتخاب دبیر جدید فدراسیون نیز از حلقه پیشکسوتان و مخالفان قمری استفاده کند، او یکی از نزدیکان مورد وثوق خود را برای دبیری فدراسیون برگزید.

,

رشیدیان البته از بدو ورود داوری به فدراسیون دوچرخه سواری همراه او بوده و حتی در تشکیلات این فدراسیون برای خود میز و صندلی داشت و حالا با حکم جدید داوری دایره اختیارات او بیشتر و رسمی تر می شود.

,

درباره رشیدیان البته گفته می شود او قرار است همراه با داوری به فدراسیون شطرنج برود. سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری برای انتخابات فدراسیون شطرنج ثبت نام کرده و شانس خود را بالا می داند. داوری البته پیش از این در انتخابات فدراسیون دوومیدانی نیز حضور داشت اما بعد از پیروزی در انتخابات باطله، در انتخابات مجدد توفیقی کسب نکرد و حالا برای فدراسیون شطرنج دورخیز کرده و گفته می شود پس از حضور در این فدراسیون رشیدیان را هم با خود خواهد برد.

,

, ,

*جلسه هم اندیشی برای یک کاندیدا؟

, *جلسه هم اندیشی برای یک کاندیدا؟, *جلسه هم اندیشی برای یک کاندیدا؟,

اواخر هفته گذشته گردهمایی روسا هیات های دوچرخه سواری کشور در مشهد مقدس بمنظور تبادل نظر در جهت توسعه و ارتقای این رشته ورزشی و نهایی نمودن برنامه های راهبردی، تقویم ورزشی سال 1400 دوچرخه سواری و همچنین دریافت نقطه نظرات در مورد اجرایی نمودن و ارتقای سامانه ملی دوچرخه سواری برگزار شد. این گردهمایی با حضور افشین داوری سرپرست فدراسیون، رشیدیان سرپرست دبیری، احمدی مدیر تیم های ملی و مسئولین کمیته های فدراسیون با حضور روسای هیات های استانی برگزار شد که تقویم ورزشی سال ۱۴۰۰ و سامانه ملی دوچرخه سواری تبادل نظر گردید و توافقات لازم برای میزبانی استان ها و اعلام آمادگی ها صورت گرفت.

,

برگزاری نشست با روسای هیات های استانی در این زمان از سال بسیار عجیب است. به ویژه اینکه دستور کار جلسه طبق اعلام سایت فدراسیون بررسی تقویم 1400 فدراسیون بوده. آنچه جزو برنامه روتین مجمع عمومی هر فدراسیونی محسوب می شود. طبق روال معمول تقویم همه فدراسیون‌ها در مجامع عمومی و سالیانه مورد بررسی و تایید قرار می‌گیرد. مجمع فدراسیون دوچرخه‌سواری نیز روز 11 آبان برگزار شد و علی‌القاعده دیگر نیازی به بررسی تقویم نیست.

,

از سوی دیگر در مجمع عمومی معاون وزیر ریاست مجمع را بر عهده دارد و تمامی روسای هیات های استانی می توانند نقطه نظرات و انتقادات و راهکارهای خود را در حضور معاون وزیر مطرح کنند و نیازی به یک جلسه مجدد ان هم با گذشت چند ماه از تاریخ برگزاری مجمع نیست. به ویژه اینکه سرپرست در هر فدراسیونی موقت است و به جز رسیدگی به امور جاری فدراسیون شرح وظایف اینچنینی ندارد.

,

برگزاری این جلسه آن هم با حضور سرپرست بسیار عجیب و غیرمنطقی است آنهم در شرایطی که در فدراسیون دوچرخه سواری کارهای مهمترین همچون تکمیل ساختمان نیمه کاره و پیست BMX وجود دارد، مشخص نیست سرپرستی که حالا تمرکز اصلی اش معطوف به انتخابات شطرنج شده و در مصاحبه هایش بیشتر از دوچرخه سواری، به شطرنج و انمتخابات آن می پردازد، چرا و به چه دلیلی این نشست را برگزار کرده.

, BMX,

درباره برگزاری این جلسه گفته می‌شود ظاهرا هدف پیگیری مباحث انتخاباتی بوده و یک میتینگ تبلیغاتی برای یکی از نامزدهای نزدیک به فدراسیون بوده تا او بتواند از نزدیک به روسای هیات‌های استانی به رایزنی بپردازد.

,

انتهای پیام/

,

خبرنگار: سعید آقایی

, خبرنگار: سعید آقایی]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه