اخبار داغ

چرا وزارت ورزش اسامی کاندیداها را منتشر نمی‌کند؟

پایان رسمی ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بدون اعلام اسامی/ کاندیداهای مخفی و بی نام و نشان!

پایان رسمی ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بدون اعلام اسامی/ کاندیداهای مخفی و بی نام و نشان!
با گذشت 4 روز از پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، اسامی نامزدها منتشر نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با پایان دوره ریاست 4 ساله مجتبی جوهری در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، مهرعلی باران چشمه به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در حالیکه به نظر می رسید وزارت ورزش و جوانان پروسه انتخابات این فدراسیون را به سال آینده موکول کند اما در یک تصمیم جالب از سوی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی حسین دهقان به عنوان دبیر مجمع انتخاباتی این فدراسیون انتخاب و در حکم منتشره اعلام شد که وی موظف است نامنومیسی کاندیداهای فدراسیون را از از تاریخ 29 بهمن 99 لغایت 12 اسفند 99 انجام دهد.

,

بدین ترتیب با اعلام وزارت ورزش و جوانان نامنویسی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی حدفاصل 29 بهمن لغایت 12 اسفند انجام شد اما با گذشته 4 روز از پایان ثبت نام کاندیداها، وزارت ورزش و جوانان نام کاندیدای های ثبت نام کرده را منتشر نکرده که بسیار عجیب است.

,

طبق عرف قدیمی بعد از پایان ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون های ورزشی، فدراسیون مربوطه و وزارت ورزش و جوانان بلافاصله اسامی کاندیداها را منتشر می کنند اما در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی برخلاف روال معمول عمل شده و اسامی کاندیدا تا به امروز منتشر نشده که خود جای ابهام دارد.

,

پیش از این در فدراسیون شطرنج و پس از ثبت نام مجدد کاندیدا این اتفاق رخ داد و فدراسیون بواسطه حواشی موجود از انتشار نام کاندیدا خودداری کرد اما پس از پیگیری رسانه ها اسامی کاندیدا همان روز منتشر شد اما در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با گذشت 4 روز هنوز این اتفاق نیفتاده.

,

به نظر می رسد عدم انتشار نام کاندیداهای ثبت نام شده ریشه در برخی از مسائل دارد که وزارت ورزش را وادار کرده از انتشار اسامی کاندیداها صرفنظر کند.  

,

طبق پیگیری های خبرنگار دانا ظاهرا برای انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی 6 کاندیدا نامنویسی کرده اند. گفته می شود مجتبی جوهری (رئیس سابق فدراسیون)، محمد کاظم کوهی،

,

زندی (فرزند پهلوان زندی)، علی محبی، مسعود امینی (مدیر کل سابق دفتر امور فرهنگی وزارت) و مهرعلی باران چشمه سرپرست فعلی فدراسیون برای این انتخابات ثبت نام کرده اند.

,

در میان کاندیدا ثبت نام باران چشمه سرپرست فعلی فدراسیون و مجتبی جوهری رئیس سابق فدراسیون از نکات قابل توجه است.

,

باید منتظر ماند و دید چه زمانی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و وزارت ورزش و جوانان به طور رسمی اسامی کاندیداهای ثبت نام شده را منتشر می کنند.

,

فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی هم اکنون با سرپرستی مهرعلی باران چشمه اداره می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه