اخبار داغ

نخستین تصمیم عزیزی‌خادم از کجا می‌آید؟

رئیس اخراجیِ وزیر، گزینه دبیرکلی فدراسیون فوتبال/ دبیری تنها با ۲ رأی!

رئیس اخراجیِ وزیر، گزینه دبیرکلی فدراسیون فوتبال/ دبیری تنها با ۲ رأی!
شهاب‌الدین عزیزی‌خادم طی نخستین تصمیم خود برای تعیین دبیرکل فدراسیون فوتبال، دست روی گزینه‌ای جنجالی و البته خارج از گود نهاده است.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال و انتخاب شهاب‌الدین عزیزی‌خادم به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون طی ۴ سال آتی، یکی از ابهامات ساختار مدیریتی فوتبال تقریباً رفع شد تا نوبت به دیگر پست مبهم فدراسیون فوتبال یعنی سمت حساس دبیرکلی برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیش از این شنیده می‌شد که تحت هر شرایطی و با انتخاب هریک از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی با توافقات پیشین در سمت خود باقی خواهد ماند اما پس از انتخاب عزیزی‌خادم در مجمع فدراسیون، مشخص ‌‌شد که او تمایلی به همکاری با مهدی محمدنبی نداشته و قصد دارد تا بازوی اجرایی و بالاترین سمت ساختار فدراسیون پس از ریاست را به علی خطیر واگذار کند؛ موضوعی که خیلی زود با فشار رسانه‌ها و هراس از ورود نهادهای نظارتی مختومه شد تا نوبت به اسامی دیگری برسد.

,

پس از مردود شدن نام علی خطیر، نام یک مورد دیگر از گوی بخت و اقبال رئیس جدید فدراسیون فوتبال بیرون آمد تا موجب تعجب و البته نگرانی فوتبالی‌ها شود. شهاب‌الدین عزیزی‌خادم برای پستی که فعلاً در تصدی مهدی محمدنبی‌ست، قرار است از حمیدرضا مهرعلی استفاده کند.

,

در وهله اول انتخاب مهرعلی به‌عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال از آن‌جایی موجب بروز علامت سؤال در ذهن فوتبالی‌ها می‌شود که وی با شرکت در انتخابات هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در مجمع انتخاباتی اخیر، تنها توانست ۲ رأی را به خود اختصاص دهد که نشان داد او از فاکتور اعتماد حتی بین اعضای مجمع فدراسیون هم برخوردار نیست و کسی از عضویت وی در یکی از مهم‌ترین کرسی‌های فدراسیون فوتبال حمایت نمی‌کند.

,

ماجرا آن‌جایی جالب می‌شود که گزینه دبیرکلی فدراسیون شهاب‌الدین عزیزی‌خادم پیش از این و در دوران وزارت محمود گودرزی، پس از گذشت تنها یک سال از ریاستش بر فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی به‌دلیل آن‌چه «تصمیمات شبهه‌‌دار» و «انتصاب یک چهره سیاسی و جنجالی در کابینه» نامیده شد، شخصاً توسط وزیر ورزش و جوانان از سمت خود برکنار شد تا تبدیل به یکی از معدود روئسای فدراسیون‌های ورزشی شود که صلاحیت‌اش در دیدگان وزیر مورد تردید قرار گرفته.

,

البته وی در فدراسیون فوتبال هم سابقه حضور دارد و پیش از این به‌عنوان دستیار ویژه اقتصادی دبیرکل فدراسیون فوتبال توسط مهدی محمدنبی وارد ساختمان خیابان سئول شده بود. با این ید طولی در پدیدآوری مسائل عجیب و با توجه به شرایط حساس فوتبال کشور باید منتظر ماند و دید که نخستین تصمیم مهم رئیس جوان فدراسیون فوتبال چه خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه