اخبار داغ

کلاس استاژ و کنترل مربیان با کیفیت خوبی برگزار شد

رئیس انستیتو بین المللی کشتی: مربیان کشتی خود را از نظر فنی و جسمانی آماده کنند

رئیس انستیتو بین المللی کشتی: مربیان کشتی خود را از نظر فنی و جسمانی آماده کنند
رئیس انستیتو بین المللی کشتی گفت: کلاس استاژ و کنترل ویژه مربیان کشتی آزاد و فرنگی استان کردستان به مدت 3 روز و با کیفیت خوبی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی کامبیز مرادی، رئیس انستیتو بین المللی کشتی درباره کلاس های انستیتو اظهار داشت: برای اولین بار بنده به همراه مدرسین انستیتو بین المللی کشتی در استان ها حضور می یابیم و پس از برگزاری 3 دوره ی آموزشی در استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و لرستان، کلاس چهارم در استان کردستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس انستیتو بین المللی کشتی تصریح کرد: قصدمان از برگزاری این کلاس ها شناسایی مربیان فعال و غیرفعال و همچنین بدست آوردن شناخت کاملی از سطح فنی و آمادگی جسمانی مربیان در سراسر کشور است.

,

مرادی تصریح کرد: چهارمین کلاس مربیگری انستیتو بین المللی کشتی در سال 99 طی روزهای 13 تا 15 اسفند ماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با میزبانی هیأت کشتی استان کردستان در شهر سنندج برگزار شد و محسن کاوه، بهروز یاری، نادر رحمتی بعوان مدرسین کشتی آزاد و ناصر نوربخش و جمشید خیرآبادی بعنوان مدرسین کشتی فرنگی نسبت به آموزش و کنترل مربیان کردستانی اقدام کردند.

,

وی ادامه داد: همچنین دروس تئوری این کلاس شامل اصول مربیگری، اخلاق ورزشی و طراحی تمرین توسط اینجانب برای نفرات شرکت کننده تدریس شد.

,

مرادی تصریح کرد: در پایان دوره استاژ آزمون های عملی و تئوری بصورت همزمان گرفته شد اما فارغ از بحث قبولی و رد شدن این نفرات بنا بر سیاست های فدراسیون و انستیتو بین المللی کشتی نفرات حاضر در این کلاس ملزم شدند تا شش ماه در اختیار مربیان امین و دارای مقبولیت استان کردستان دوره ی کارآموزی را بگذرانند و پس از شش ماه آزمون عملی و تئوری از آن ها گرفته خواهد شد و برای کسانی که موفق به اخذ نمره قبولی شوند، کارت مربیگری جدید صادر خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: در  کلاس کنترل مربیان حدود 51 نفر از مربیان استان کردستان که در بولتن مربیان بودند غیرفعال شدند و حدود 44 نفر که به هر نحوی در دوره های قبل از بولتن خارج شده بودند به جمع مربیان اضافه شدند.

,

رئیس انستیتو کشتی افزود: به 20 نفر از مربیان نیز فرصت 6 ماهه داده شد تا به جهت کاهش وزن، تیپ بدنی، شرایط آمادگی جسمانی و اجرای فن و اصول اساسی مربیگری خود را بروزرسانی کنند و هرکس که موفق به انجام این کار نشد نامش از لست مربیان انستیتو بین المللی کشتی خارج خواهد شد.

,

مرادی با قدردانی ویژه از جمشید خیرآبادی رئیس هیأت کشتی استان کردستان اظهار داشت: در روز جمعه حدود 40 کشتی گیر در کشتی آزاد و فرنگی نونهالان در سالن حضور یافتند و ناصر نوربخش و محسن کاوه مدرسان کشتی فرنگی و آزاد نسبت به آموزش آن ها اقدام کردند.

,

وی ادامه داد: همچنین بعد از ظهر روز جمعه نیز حدود 20 نفر از کشتی گیران نخبه ی نوجوان و جوان از شهرستان های استان کردستان زیر نظر مدرسین انستیتو به رفع اشکال و مرور فن پرداختند.

,

رئیس انستیتو بین المللی کشتی تصریح کرد: در این دوره بنا به روال دوره های گذشته آقای رحیم پور داور بین المللی استان، قوانین داوری را برای کسانی که در کلاس استاژ و کنترل شرکت کرده بودند، تشریح کرد.

,

مرادی گفت: از همین جا هشدار جدی به تمام مربیان استان ها که از نظر فنی، اطلاع از اصول مربیگری و قوانین مربوطه و تیپ بدنی و شرایط آمادگی جسمانی در شرایط خوبی نیستند می دهم که  بدون هیچ اغماضی از بولتن مربیان فدراسیون کشتی خارج خواهند شد، پس از فرصتی که دارند استفاده کند و خود را به شرایط ایده آل برسانند.

,

وی ادامه داد: در مورد غیر فعال کردن مربیان، فارغ از هر پست و مقام و هر شرایطی که وجود دارد هیچ تبعیضی قائل نخواهیم شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه