اخبار داغ

امیدواریم موتور فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با سرعت بیش‌تری کار کند

علی نژاد: کاندیدایی نداشتیم اما برخی نامزدها رعایت نکردند/ ناراحتی دوستان در انتخابات فوتبال را جدی نمی گیریم

علی نژاد: کاندیدایی نداشتیم اما برخی نامزدها رعایت نکردند/ ناراحتی دوستان در انتخابات فوتبال را جدی نمی گیریم
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدواریم موتور فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با سرعت و قدرت بیش‌تری کار کند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخابات موتورسواری و اتومبیلرانی در آکادمی ملی المپیک برگزار و مازیار ناظمی با اکثریت آرا به عنوان رئیس 4 سال آینده این فدراسیون انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان انتخابات اظهار داشت: تقریبا ۱۳ ماه این فدراسیون با شرایط سرپرستی و ۳ سرپرست اداره شد که امروز آقای ناظمی سکان‌دار هدایت فدراسیون شدند. نقطه‌نظراتی درباره این ورزش داشته‌ایم و نیازمند کار بیش‌تری در ابعاد همگانی و قهرمانی هستیم، چراکه ظرفیت این فدراسیون بیش‌تر از چیزی‌ست که می‌بینیم.

,

وی افزود: چیزی که‌ مهم است، نیاز به اتحاد و همدلی‌ست. رقابت‌ها تمام شده و فضا باید رفاقتی باشد. این خانواده‌ها اگر کنار هم‌دیگر قرار نگیرند، موفقیتی حاصل نخواهد شد. تکثر خوب است اما نباید به وحدت لطمه برساند. موضوعات حاشیه‌ای دیگر نباید تکرار شود و نباید مسائل دیگری پیش بیاید. از ظرفیت‌های بین‌المللی باید خیلی بهتر استفاده شود و باید تورهای متعددی در کشور برگزار شود. ان‌شاالله موتور این فدراسیون با سرعت و قدرت بیش‌تری کار کند.

,

علی نژاد در ادامه در جمع خبرنگاران درباره انتخابات این فدراسیون اظهار داشت: خوشبختانه امروز توانستیم انتخابات موتورسواری و اتومبیلرانی را با رقابت نزدیکی که به دور دوم هم کشید، برگزار کنیم. قبلا هم گفته بودم که ظرفیت‌های این رشته در ابعاد قهرمانی و حرفه‌ای مغفول مانده که امیدواریم آقای ناظمی طی این ۴ سال به فعلیت دربیاورند. این رشته در حوزه قهرمانی و خوب راندن مردم هم جای حرف دارد و تاثیرگذار است که می تواند درآمدزایی هم داشته باشد.

,

وی درباره برخی از حواشی پیرامون این انتخابات و تخلفات رخ داده گفت: اتفاقا در ابتدای جلسه گفتم که وزارت‌خانه کاندیدایی نداشته و رقابت آزاد بوده. شنیده‌ بودیم برخی کاندیداها این فرض را رعایت نکردند اما شائبه‌ای وجود نداشته و کاندیدای خاصی نداشتیم.

,

علی نژاد با اشاره روزهای سخت ورزش در سال 99 تاکید کرد: سال ۹۹ سال ویژه‌ای بود و پاندمی کرونا وضعیت خاصی را در دنیا ایجاد کرد. ورزش ما در تمام ابعاد آسیب جدی دید اما تلاش کردیم آسیب‌ها به حداقل برسد. برنامه‌هایی با ستاد مبارزه با کرونا داشتیم که در اولین فرصت شاهد بازگشایی اماکن ورزشی باشیم و چند ماه اخیر هم افزایش قابل توجهی در بیمه‌های ورزشی داشتیم. در ابعاد قهرمانی هم ۲۰ لیگ ورزش‌ها را برگزار کردین و اردوهای ملی هم در حال برگزاری‌ست که سهمیه‌های المپیک ما به خطر نیفتد. در فوتبال هم لیگ برگزار شد و هم تیم پرسپولیس به فینال مسابقات آسیایی رسید تا کم‌ترین آسیب و بیش‌ترین جبران شکل بگیرد.

,

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره گلایه ها و انتقادات برخی از کاندیداها در انتخابات فدراسیون فوتبال بیان داشت: انتخابات فدراسیون فوتبال یکی از بهترین انتخابات‌های اخیر بود، چرا که اهالی مجمع فوتبالی‌تر بودند و این تکثر باعث افزایش رقابت شد. باید به رای اعضای مجمع احترام بگذاریم چون دموکراسی را پذیرفته‌ایم. وزارت ورزش هم تمام تلاش خود را کرد که انتخابات بدون حاشیه‌ای برگزار شد. اگر دوستی به‌دلیل نتیجه انتخابات حرفی زده و ناراحت شده، جدی نمی‌گیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه