اخبار داغ

متأسفانه خیلی از باشگاه ها برنامه ریزی را با کادر فنی ندارند

گرشاسبی: فدراسیون فوتبال در ارتقای دانش مربیان کوتاهی کرده/ فشار شبکه های مجازی تغییر مربیان را موجب می شود

گرشاسبی: فدراسیون فوتبال در ارتقای دانش مربیان کوتاهی کرده/ فشار شبکه های مجازی تغییر مربیان را موجب می شود
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال در ارتقای دانش مربیان کوتاهی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در ارتباط با تغییر و تحولات در نیمکت تیم ها اظهار داشت: بخشی از تغییرات می تواند خیلی طبیعی باشد؛ آن هم در شرایطی که هیأت مدیره و باشگاه یک برنامه مدون داشته باشند و زمان انتخاب سرمربی و کادر فنی انتظارات و برنامه ای که از کادر می خواهد را مشخص کرده باشد. من به جرأت می گویم متأسفانه خیلی از باشگاه ها این برنامه ریزی را با کادر فنی ندارند که با چنین مشکلاتی روبرو می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گرشاسبی ادامه داد: عدم هماهنگی اعضای هیأت مدیره در یک باشگاه و ارتباطات مستقیم بازیکن یا کادر فنی با بعضی از اعضای هیأت مدیره و همچنین نداشتن برنامه سرمربی و کادر فنی می تواند در ایجاد این تغییرات مؤثر باشد. فشار شبکه های مجازی از دیگر دلایل است که مدیریت کلان باشگاه برای جلوگیری از این مسئله باید نظارت کافی داشته باشد.

,

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما آیا مربیان برای ارتقاء دانش مربیگری خود تلاش می کنند، تصریح کرد: در این موضوع نقش فدراسیون را فراموش نکنیم که به چه شکل به خود اجازه می دهد به فردی که کارت مربیگری و شرایط نشستن روی نیمکت به عنوان سرمربی را ندارد این فرصت را بدهد. وقتی این فرد روی نیمکت نشست، فشار هواداران و شبکه های مجازی شروع می شود. اطلاعات مربی چه به روز باشد و چه نباشد، با فشار و به هر شکلی می توانند روی نیمکت بنشیند.

,

گرشاسبی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، افزود: به روز شدن اطلاعات مربی، بخشی به علاقه خود فرد و بخشی به اجبار برمی گردد. من فکر می کنم در این بخش فدراسیون فوتبال ما مقداری کوتاهی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه