اخبار داغ

دستور ۱۰ پیست را از وزیر ورزش گرفته‌ایم

ناظمی: اگر گزینه وزارت بودم، دور اول انتخابات تمام می‌شد/ لابی و گفت‌وگو بخشی از انتخابات است

ناظمی: اگر گزینه وزارت بودم، دور اول انتخابات تمام می‌شد/ لابی و گفت‌وگو بخشی از انتخابات است
رئیس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: هر کس انتخابات را می‌برد می‌گویند گزینه وزارت است که اگر بودم، همان دور اول انتخابات تمام می‌شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخابات موتورسواری و اتومبیلرانی در آکادمی ملی المپیک برگزار و مازیار ناظمی با اکثریت آرا به عنوان رئیس 4 سال آینده این فدراسیون انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در پایان انتخابات مازیار ناظمی اظهار داشت: انتخابات تا آخرین لحظه با رقابت و هیجان پیش رفت. خوشحالم که توانستم اعتماد اعضای مجمع را جلب کنم و خدمت‌گزار فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی باشم. اکثریت آرا برای مدیر خطرناک است و یک مدیر باید تمام افراد و نظرات را ببینند. پس از یک‌سال فراز و فرود الحمدلله امروز شرایط فدراسیون مشخص شد و امیدوارم که شاهد روزهای خوبی باشیم.

,

ناظمی در ادامه در جمع خبرنگاران درباره انتخابات گفت: با افتخار امروز خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی این افتخار را به من داد تا به‌عنوان رئیس فدراسیون و یک‌ همکار انجام وظیفه کنم. این فدراسیون همگانی و ملی‌ست که در ابعاد بحران‌های اجتماعی و هم‌چنین قهرمانی نیز فعالیت دارد. در بخش کاهش سوانح رانندگی و گردش‌گری نیز این فدراسیون فعالیت دارد و ما دوست داشتیم با وزارت میراث فرهنگی و کانون جهان‌گردی نیز همگرایی داشته باشیم.

,

وی درباره برنامه های پیش روی این فدراسیون گفت: نیاز به زیرساخت داریم و دستور ۱۰ پیست را از  وزیر ورزش گرفته‌ایم. عقب‌ماندگی‌های جدی در این فدراسیون حس می‌شود که نیاز به همکاری دارد. نگاهی به حوزه بین‌المللی نیز داریم و دوره‌های آنلاین در گزاره اهداف ماست.

,

ناظمی افزود: اگر بتوانیم برنامه‌های خود را اجرایی کنیم، کار بزرگی کرده‌ایم. حوزه رسانه‌ای این رشته نیز بسیار جذاب است و تفاهم‌نامه‌هایی نیز برای جذب اسپانسرینگ با شبکه‌های صداوسیما انجام داده‌ایم.

,

رئیس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درباره اتفاقات و حواشی که در انتخابات رخ داد، بیان کرد: همه نامزدها را دعوت به همکاری کرده‌ام. لابی و گفت‌وگو بخشی از انتخابات است و ناگزیر است. از آن‌ها در آینده فدراسیون استفاده می‌کنیم. من گزینه مجمع بودم، هر کس انتخابات را می‌برد می‌گویند گزینه وزارت است که اگر بودم، همان دور اول انتخابات تمام می‌شد. حاشیه‌ها را فراموش کنیم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه