اخبار داغ

رئیس پلیس راهور استان زنجان:

طرح ممنوعیت تردد شبانه با جدیت اعمال می‌شود/ صدور بیش از 33 هزار برگ جریمه برای رانندگان متخلف

طرح ممنوعیت تردد شبانه با جدیت اعمال می‌شود/ صدور بیش از 33 هزار برگ جریمه برای رانندگان متخلف
مظفری ئیس پلیس راهور استان زنجان با تاکید براینکه طرح ممنوعیت تردد شبانه با جدیت اعمال می‌شود گفت: در قالب این طرح بیش از 33 هزار 600 برگ جریمه برای رانندگان متخلف صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد شبانه در استان زنجان که در چند روز گذشته نیز با جدیت بیشتر اعمال می‌شود اظهار کرد: مردم حتما مصوبه ستاد کرونا را جدی بگیرند تا اعمال جریمه قانون نشوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه بعد از ساعت 21 خودرویی شخصی حق تردد در خیابان‌ها را ندارند تصریح کرد: اعمال جریمه‌ها توسط دوربین‌های راهور در سطح شهر و همچنین توسط گشت‌ها ثبت می‌شود.

,

رئیس پلیس راهور استان زنجان بیان کرد: با توجه به اینکه تردد در خیابان‌ها افزایش یافته این طرح در این ایام با جدیت بیشتر اجرا می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه متاسفانه مردم کمتر به این طرح توجه دارند ادامه داد: به همین دلیل در این ایام میزان جریمه‌ها نیز به شدت افزایش یافته است.

,

مظفری با بیان اینکه برای افرادی که نسبت به طرح شبانه بی‌توجه باشد اعمال جریمه به میزان 200 هزار تومان در نظر گرفته شده است عنوان کرد: روزانه به طور متوسط 350 مورد جریمه در غالب طرح ممنوعیت تردد شبانه)ساعت21 تا3 شب) در استان ثبت می‌شود.

,

وی با بیان اینکه بخشی از افزایش تردد‌های شبانه مربوط به بازگشایی تالارها است اظهار داشت: تالارها بعد از ساعت 21 فعال هستند.

,

رئیس پلیس راهور استان زنجان خاطر نشان کرد: 33 هزار و 667 مورد برگ جریمه از ابتدای اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه داخل شهری در استان زنجان صادر شده است.

,

وی بیان کرد: از مردم انتظار داریم به خاطر جلوگیری از افزایش شیوع بیماری، مصوبات ابلاغی ستاد کرونا را جدی گرفته و رعایت کنند.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه