اخبار داغ

مدیر صندوق بیمه کشاورزی لرستان:

۵۹ هزار بیمه‌نامه کشاورزی در لرستان صادر شد

۵۹ هزار بیمه‌نامه کشاورزی در لرستان صادر شد
رفیعی گفت: ۵۹ هزار و ۵۱۸ فقره بیمه نامه کشاورزی از ابتدای سال زراعی جدید تاکنون در لرستان صادر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فتح الله رفیعی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: استقبال کشاورزان از بیمه محصولات کشاورزی در بخش های مختلف مناسب است به طوری در سال زراعی جاری میزان بیمه محصولات کشاورزی در مقایسه با سال قبل دو برابر افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی افزود: از ابتدای مهرماه تاکنون ۵۹ هزار و ۵۱۸ فقره بیمه نامه کشاورزی در استان صادر شده که شامل دام، باغات، زراعت، شیلات، طیور و تنه درختان بوده است.
,
 
,
مدیر صندوق بیمه کشاورزی لرستان تصریح کرد: ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه بچه ماهی سرد آبی، سه هزار متر مربع گلخانه، ۱۲۸ هکتار تنه درختان، ۸۰۰ هزار راس دام، ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه مرغ گوشتی، دو هزار و ۱۰۰ هکتار باغات، ۱۱۵ هزار و ۶۰۰ هکتار زراعت تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفتند.
,
 
,
رفیعی از صدور بیمه انجیر آبی خبر داد و گفت: برای اولین بار در کشور و استان، بیمه محصول انجیر آبی برای پلدختر، معمولان و بخش‌هایی از چگنی در نظر گرفته شد و با توجه به اینکه تاکنون این محصول در لیست بیمه نبوده و هر ساله مورد آفت و آسیب هایی قرار می گرفت، با رایزنی و تلاش های صورت گرفته این محصول تحت پوشش بیمه قرار گرفت.
,
 
,
وی بیان کرد: در سال زراعی گذشته بیش از ۹ هزار نفر از کشاورزان دچار خسارت شدند که ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان غرامت به کشاورزان پرداخت شد.
,
 
,
مدیر صندوق بیمه کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: مهلت بیمه در بخش زراعت به اتمام رسیده اما در بخش باغات ادامه دارد که ضروری است تا کشاورزان بیمه محصولات کشاورزی را مورد توجه قرار دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه