اخبار داغ

بازی با فولاد برای مجیدی 6 امتیازی بود

رجبی: شبکه های اجتماعی معضل فوتبال ما شده/ کجای دنیا در هر فصل ۶ مربی جابجا می شود؟

رجبی: شبکه های اجتماعی معضل فوتبال ما شده/ کجای دنیا در هر فصل ۶ مربی جابجا می شود؟
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شبکه های اجتماعی معضل فوتبال ما شده و کجای دنیا در هر فصل ۶ مربی جابجا می شود؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا رجبی پیشکسوت استقلال در خصوص حضور فرهاد مجیدی و کادر فنی جدید در استقلال اظهار داشت: همیشه در فوتبال اتفاقاتی که موجب تغییر می شود دو احتمال دارد: یکی اینکه اوضاع بهتر شود و دیگری عکس این موضوع. بازی دیروز برای آینده فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال خیلی مهم بود زیرا یک بازی ۶ امتیازی بود که نمی توان خیلی بزرگش کرد و همینطور نمی توان بی اهمیت به آن نگاه کرد. این بازی نشان می داد استقلال کمی با برنامه تر از بازی های قبل است ولی تغییر خاصی نکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در تحلیل بازی استقلال در برابر فولاد ادامه داد: در مربیگری یک بحث وجود دارد آن هم این که ما از بازی چه می خواهیم. وقتی بدانیم از بازی چه می خواهیم درباره بازی خوب تمرین و تیم را خوب آنالیز کرده ایم و می دانیم که باید با چه برنامه ای به زمین برویم. استقلال می دانست که از بازی چه می خواهد و تمام روزنه ها را بسته بود. شرایط تاکتیکی تیم مشخص بود و نفراتی که برای این بازی گذاشته بود به درد این بازی می خوردند و نوید روزهای بهتری را می داد. تیم استقلال با محمود فکری هم خوب نتیجه می گرفت ولی متاسفانه آنها به انتقادات بیرونی توجه زیادی نمی کردند. چیزی که در فوتبال ما واقعا معضل شده است. کسی که راهکار یا پیشنهادی می دهد و انتقاد می کند محکوم به این می شود که دوست ندارد استقلال نتیجه بگیرد. از زمان آقای منصوریان هر کسی در این باشگاه زحمت کشیده به شکلی خانه نشین می شود و این اصلا خوب نیست.

,

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: فرهاد مجیدی هم از بازیکنان خوب و محبوب این تیم بوده است. من این موضوع را حدود ۱۲ سال پیش هم گفته بودم که فوتبال ما مشکل اخلاقی پیدا کرده و این آمدن و رفتن ها خیلی خوب نیست. از طرفی رفتن فکری به این شکل هم زیبنده باشگاه استقلال نبود. اگر تغییر و تحولی قرار است رخ دهد باید با ارزش و اخلاق عمل کرد. شبکه های اجتماعی معضل عجیب فوتبال ما شده و می بینیم که طرفداری از قشری و کوبیدن یک سری دیگر باب شده است. خدا کند این تصمیمات بر مبنای فشارهای شبکه های اجتماعی نباشد.

,

وی با اشاره به تغییرات پی در پی مربیان گفت: کجای دنیا در هر فصل ۶ مربی جابجا می شود؟! وقتی نوع قرارداد طوری است که مربی می تواند به راحتی از آن جدا شود هر کسی با هر شکلی می تواند با احساسات و عواطف هواداران بازی کند. امیدوارم که فدراسیون جدید بتواند قانونی را وضع کند که این اتفاق نیافتد.

,

این پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم این روند رو به رشد باشد و شاهد این باشیم که استقلال به جایگاه واقعی خود، نه صرفا از نظر رتبه بلکه از نظر نوع فوتبال و نوع مدیریت و نداشتن حواشی و آرامش می رسد.

,

رجبی  که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، ابراز امیدواری کرد: برای فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در این دنیای کرونایی و افسردگی هایی که وجود دارد دل هواداران را شاد کند. این همه پول برای فوتبال هزینه می شود بخاطر شادی دل مردم؛ پس اگر قرار باشد اینطور نباشد وجودش فایده ای ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه