اخبار داغ

شیروانی سرپرست سازمان لیگ خبر داد؛

لیگ برتر پاورلیفتینگ| آغاز رقابتها از 28 اردیبهشت/ تیم ها 10 روز قبل از مسابقات باید ورزشکاران مدنظر خود را جذب کنند

لیگ برتر پاورلیفتینگ| آغاز رقابتها از 28 اردیبهشت/ تیم ها 10 روز قبل از مسابقات باید ورزشکاران مدنظر خود را جذب کنند
سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام زمان آغاز لیگ برتر پاورلیفتینگ را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری لیگ برتر پاورلیفتینگ در سال 1400 سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام زمان شروع این رقابت ها و برگزاری دور رفت را اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسین شیروانی در این باره اظهار داشت: تاکنون چند تیم از استان های خراسان رضوی، کرمانشاه، زنجان، سمنان و مازندران برای حضور در لیگ برتر پاورلیفتینگ رسما اعلام آمادگی کرده اند. به زودی و با قطعی شدن حضور تیم ها، اسامی آن ها را به صورت رسمی اعلام می کنیم. قصد داریم لیگ برتر را با حضور 8 تیم و در دو گروه برگزار کنیم.

,

وی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، مقرر شد دور رفت لیگ برتر پاورلیفتینگ از 28 تا 31 اردیبهشت ماه سال 1400 برگزار شود. در واقع این مرحله اول مسابقات خواهد بود که با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت متمرکز انجام خواهد شد. تیم های حاضر در لیگ برتر تا 10 روز قبل از آغاز مسابقات حق جذب ورزشکاران مدنظر خود و ثبت قرارداد آن ها در سازمان لیگ را دارند.

,

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی عنوان کرد: متعاقبا دور برگشت و مرحله نهایی مسابقات نیز برگزار خواهد شد تا در نهایت شاهد معرفی قهرمان لیگ برتر پاورلیفتینگ باشیم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه