اخبار داغ

هشتادمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

خدمات کمیته ملی المپیک برای فدراسیون ها رایگان شد/ تقدیر از شایسته

خدمات کمیته ملی المپیک برای فدراسیون ها رایگان شد/ تقدیر از شایسته
هشتادمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست رضا صالحی امیری و با حضور کلیه اعضا و با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن شماره یک جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره جلسه هیات اجرایی اظهار داشت: در واقع امروز آخرین نشست هیات اجرایی در سال 99 بود که  برگزار شد. در ابتدا پس از بررسی وضعیت اردوی تیم های ملی اعزامی به بازیهای المپیک توکیو گزارشی از بازدید اعضای هیات اجرایی و مدیران کمیته از امکانات ورزشی آستان قدس رضوی در سفری که به مشهد داشتیم، به هیات محترم اجرایی ارائه گردید و مقرر شد در صورت مهیا بودن شرایط کرونا و ضوابط قانونی با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت بهره مندی از فیوضات معنوی و تقویت روحیه کاروان اعزامی به بازیهای المپیک توکیو اردوی زیارتی به شهر مشهد مقدس داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سخنگوی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تصریح کرد: همچنین در این نشست کلیات بودجه سال 1400 کمیته ملی المپیک از جهت منابع و مصارف مطرح و مورد تصویب اعضای هیات اجرایی قرار گرفت که این بودجه شامل اعتبارات پرداختی به فدراسیونها بر اساس شاخص های تعیین شده و هزینه کاروان ورزشی اعزامی به بازیهای 2020 توکیو و سایر هزینه های جاری و پشتیبانی کمیته می باشد.

,

سعیدی تصریح کرد: همچنین تصمیم بر آن شد در سال 1400 هیچگونه تبادل مالی بمنظور استفاده فدراسیونهای ورزشی از خدمات کمیته ملی المپیک جهت استفاده از مراکز خدماتی همچون سالن های جلسات، پذیرایی و سالن های تمرینی و بدنسازی و پزشکی صورت نپذیرد و در واقع خدمات رایگان به آنها ارائه شود تا بعنوان کمک غیرنقدی و غیرمستقیم برای فدراسیونها تلقی گردد.

,

دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه گفت: نحوه بهره برداری از هتل بازسازی شده و امکانات آکادمی در سال 1400 هم بر اساس آیین نامه ای خواهد بود که توسط کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی و همکاری دبیرکل و ملاحظات تعیین و اولویت بندی تعیین شده بر اساس بازه زمانی  اردوهای تمرینی مورد استفاده قرار گیرد.

,

سخنگوی کمیته ملی المپیک در خاتمه ابراز داشت: در خاتمه مقرر شد تا جدول پیش بینی اعتبارات سال 1400 فدراسیونها بر اساس شاخص های مصوب توسط مرکز نظارت بر تیمهای ملی بارگذاری و تا قبل از پایان سالجاری ارائه شود.

,

, ,

*تقدیر از شایسته

, *تقدیر از شایسته,

در حاشیه هشتادمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از سوی صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از خدمات مجید شایسته عضو هیات اجرایی با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر بعمل آمد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه