اخبار داغ

هیچ شرطی برای پرسپولیس نگذاشتم

مغانلو: آرزویم حضور در پرسپولیس بود/ یک ماه اذیت شدم تا پیراهن قرمز را پوشیدم

مغانلو: آرزویم حضور در پرسپولیس بود/ یک ماه اذیت شدم تا پیراهن قرمز را پوشیدم
بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آرزویم حضور در پرسپولیس بود و یک ماه اذیت شدم تا پیراهن قرمز را پوشیدم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار مغانلو بعد از عقد قرارداد رسمی با باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم در این یکماه خیلی اذیت شدم و اکنون به پرسپولیس آمدم. هر بازیکنی آرزویش است که در باشگاه بزرگ پرسپولیس بازی کند و خوشحالم که به یکی از آرزوهایم رسیدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد نبرد با آل کثیر برای حضور در ترکیب اصلی تیم گفت: قرار بود پارسال هم با گل‌محمدی کار کنم اما نشد خیلی خوشحالم که به پرسپولیس آمده‌ام و با تمام توان می‌جنگم تا برای تیم مثمرثمر باشم.

,

مغانلو در مورد شرطی که برای باشگاه پرسپولیس تعیین کرده اظهار داشت: برای باشگاه بزرگ پرسپولیس هیچ شرطی نگذاشتم و این شرط باشگاه پرتغالی بود و با آنها صحبت کردم که به  پرسپولیس بیایم و برای این باشگاه بزرگ هیچ شرطی نگذاشتم.

,

مهاجم جدید پرسپولیس در مورد شرایط قراردادش گفت: قراردادم منظم بوده و شرایط خوبی دارد.

,

وی در مورد اینکه چه قولی به هواداران می‌دهی، گفت: تنها قولی که می‌دهم اینکه با تمام توان کار می کنم.

,

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه هواداران پرسپولیس خیلی منتظر پیوستن او به این تیم بودند، خاطرنشان کرد: من هواداران پرسپولیس را خیلی دوست دارم. پیام‌های آنها در این مدت این انگیزه را به من داد که برای باشگاه بزرگ پرسپولیس بازی کنم. امیدوارم که بتوانم دل هواداران را شاد کنم.

,

وی در پاسخ به این سوال که چه اهدافی در پرسپولیس دارد؟ عنوان کرد: همه سعی و تلاشم را می‌کنم و تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که از جانم مایه بگذارم تا دل هواداران پرسپولیس راشاد کنم. 

,

مغانلو در خصوص اینکه از چه زمانی در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد، تصریح کرد: ان‌شاءالله از فردا یا پس فردا در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهم شد.

,

مغانلو در مورد شماره پیراهن پیراهنش گفت: این را باید با باشگاه صحبت کنیم و از باشگاه بپرسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه