اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد؛

برگزاری مراسم بزرگداشت روز شهدا در بوستان شهدای ۱۳ آبان شهرری

برگزاری مراسم بزرگداشت روز شهدا در بوستان شهدای ۱۳ آبان شهرری
سرهنگ قنبری از برگزاری مراسم بزرگداشت روز شهدا در بوستان شهدای 13 آبان شهرری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ روح‌الله قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع)شهر ری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی شبکه خبری تهران نیوز، با بیان اینکه در ایام رجبیه، سپاه نایحه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است، گفت: روز 22 اسفند، روز شهدا نامیده شده است و در این روز مجموعه سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و رده‌های تحت امرش اعم از حوزه‌ها و پایگاه‌ها و بسیج اقشار برنامه‌های بسیاری خوبی را پیش‌بینی کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرهنگ روح‌الله قنبری, شبکه خبری تهران نیوز,

وی افزود: بعضی از برنامه‌ها به صورت مشترک با مجموعه‌های موجود در شهرستان ری به خصوص بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرا می‌شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع)شهر ری بیان کرد: یکی از برنامه‌های ما برای روز بیست‌ویکم، برگزاری مراسمی در پارک شهدای گمنام 13 آبان شهرری است که با همکاری بنیاد شهید این مراسم برگزار خواهد شد.

,

قنبری عنوان داشت: برنامه شاخص دیگر ما در همین روز برگزار خواهد شد که این محل برگزاری این مراسم در سالن شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با حضور سردار فدوی برگزار می‌شود.

,

وی گفت: برای تعطیلات نوروز فعلاً برنامه‌ای پیش‌بینی نشده اما به محض اینکه در این خصوص برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه