اخبار داغ

۲ انتصاب در فدراسیون زورخانه‌ای/ باران چشمه: کرونا این ورزش اصیل را تحت تاثیر قرار داد

۲ انتصاب در فدراسیون زورخانه‌ای/ باران چشمه: کرونا این ورزش اصیل را تحت تاثیر قرار داد
سرپرست فدراسیون زورخانه‌ای گفت: شیوع کرونا این ورزش اصیل را تحت تاثیر قرار داده اما باید این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با حکم سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، ۲ انتصاب جدید اتفاق افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هدایتی به عنوان مشاور عالی فدراسیون و آذرنوش به عنوان سرپرست دبیرخانه ترویج فرهنگ پهلوانی معرفی شدند.

,

در حکم باران چشمه خطاب به هدایتی آمده است:

,

 «با توجه به تخصص و تجربیات ارزنده و نظر به سوابق درخشان جنابعالی به موجب این ابلاغ از تاریخ 16 اسفند ماه  1399 به عنوان مشاور عالی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در امور استان‌ها منصوب می‌شوید.

,

امید است به تحقق اهداف و اجرای صحیح سیاست‌های این فدراسیون به ویژه ایجاد وحدت در میان اهالی جامعه ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور اهتمام نمایید.»

,

نایب رئیس فدراسیون ورزشهای زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بسیج و ... بخشی از سوابق و مسئولیت‌های هدایتی است.

,

همچنین داود آذرنوش به عنوان سرپرست دبیرخانه ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی و توسعه ورزش زورخانه‌ای کشور منصوب شد.

,

در حکم باران چشمه خطاب به آذرنوش آمده است: «با توجه به تخصص و تجربیات ارزنده و نظر به سوابق درخشان جنابعالی به موجب این ابلاغ از تاریخ 16 اسفند ماه 1399 به عنوان سرپرست دبیرخانه ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی و توسعه ورزش زورخانه‌ای منصوب می‌شوید.

,

آذرنوش پیش از این به عنوان رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور و رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران فعالیت داشته است.

,

خبر دیگر از این رشته اینکه دومین جلسه عمومی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی روز دوشنبه 18 اسفندماه 1399 با حضور باران چشمه (سرپرست فدراسیون)، سیدعبدالله سجادی (نایب رئیس فدراسیون)، محمد جعفرپور (دبیرکل فدراسیون)، داود آذرنوش (سرپرست دبیرخانه ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی و توسعه ورزش زورخانه‌ای کشور)، نورالله هدایتی (مشاور عالی فدراسیون در امور استان‌ها) و دیگر اعضا و کارکنان فدراسیون برگزار شد.

,

باران چشمه در این جلسه گفت: با توجه به اینکه ورزشکاران این رشته باید در فضای بسته زورخانه به فعالیت خود بپردازند، متاسفانه فراگیری ویروس کرونا باعث شده که فعالیت‌های این ورزش اصیل و کهن را تحت تاثیر خود قرار داده و از تب و تاب گذشته در زورخانه‌ها محروم باشیم.

, کرونا,

وی اظهار داشت: باید با هم فکری و تبادل نظرات سازنده راه‌های برون رفت از این بحران فراگیر را پیدا کرده و تهدیدهای کرونایی را به فرصت تبدیل کنیم و در جذب مخاطبین به این رشته متوقف نشویم.

,

سرپرست فدراسیون پهلوانی افزود: باید در تدوین تقویم ورزشی و آموزشی سال آینده واقع بینانه عمل و به صورتی آن را تنظیم کنیم که بتوانیم همه آن را عملیاتی و اجرا کنیم.

,

باران چشمه گفت: رسالت این فدراسیون چند جانبه است که از ترویج فرهنگ پهلوانی می‌توان به عنوان اصلی‌ترین آن یاد کرده و به همین خاطر است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند در این ورزش انسان متدین پرورش و تربیت می شود. انتظار عموم مردم از این ورزش و فضای زورخانه‌ها تربیت جوانمرد، پهلوان و انسان‌های کامل است که در آن ورزشکاران اخلاق مدار پرچمداری می‌کنند. باید در این فدراسیون از خودمان شروع کنیم و مروجین فرهنگ و مرام جوانمردی، فتوت و دیگر خصلت‌های پهلوانی باشیم تا به جامعه بزرگ ورزشکاران زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی نیز تسری یابد.

,

وی تصریح کرد: زمانی به جایگاه خود در جامعه دست پیدا می‌کنیم که بازوان فدراسیون یا همان هیات‌های استانی بتوانند با استفاده از ظرفبت و توان بسیار بالایی که در استان‌های خود دارند، به خوبی تصمیمات و سیاست‌های فدراسیون را اجرا نمایند و این مهم فقط با انسجام و وحدت نظر همه دلسوزان این ورزش در کشور محقق خواهد شد.

, خوبی,

سرپرست فدراسیون زورخانه‌ای یادآور شد: اگر برخی از هیات‌های استانی برنامه‌های فدراسیون را به خوبی اجرا نمی‌کنند به خاطر این است که ما نتوانسته‌ایم ارتباط خوب و هدفمندی را با آنها برقرار کنیم. در این باره باید روابط عمومی فدراسیون فعالیت خود را بیشتر کند تا هیات‌ها نسبت به سیاست‌های فدراسیون آشنایی بیشتری پیدا کنند. اگر هم افزایی کمیته های فدراسیون را به حد اعلی برسانیم، می‌توانیم در کشور اقدامات موثری را در جهت پیشبرد برنامه‌های فدراسیون داشته  باشیم.

,

باران چشمه خاطرنشان کرد: یکی از برگ‌های برنده این فدراسیون وجود آیین نامه ترویج فرهنگ پهلوانی است که باید از ظرفیت‌های  بسیار خوبی که در آن وجود دارد استفاده حداکثری را برای توسعه و ترویج این ورزش ملی داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه