اخبار داغ

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان خبر داد؛

آغاز واکسیناسیون کادر درمانی کرونا در راز و جرگلان

آغاز واکسیناسیون کادر درمانی کرونا در راز و جرگلان
رضاعلی یوسفی از ترزیق اولین واکسن کرونا به کادر درمانی صبح امروز با حضور رییس و دبیر ستاد کرونا شهرستان راز و جرگلان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا علی یوسفی سرپرست شبکه بهداشت و درمان رازوجرگلان در گفتگو با عصر اترک گفت: طبق دستورالعمل کشوری واکسیناسیون کرونا، در مرحله اول برای کادر بهداشت و درمان انجام خواهد شد که در حال حاضر برای دو مرکز راز و یکه سعود که ۱۶ ساعته است ترزیق انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصر اترک,

وی افزود: رازوجرگلان در حال حاضر ۲۰۹ کادر درمانی دارد که ۱۷ نفر در این دو مرکز ۱۶ ساعته در الویت ترزیق قرار گرفته و واکسینه می شوند.

,

سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان با بیان اینکه این کادر شامل نیروهای آزمایشگاهی، پزشکان، ماماها و  پرستاران هستند، اظهارکرد: مرحله بعدی ۸ روز دیگر انجام خواهد شد.

,

یوسفی همچنین در باره وضعیت انتشار ویروس کرونا در رازوجرگلان گفت: از دو هفته گذشته وضعیت شهرستان راز و جرگلان آبی است و هیچ بیماری بستری شده نداشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: با این حال این شهرستان باز هم در رعایت پروتکل ها  از جمله استفاده ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شستشوی دست ها و حضور در مراسمات رتبه پایینی دارد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه