اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خبر داد؛

کمک بیش از یک میلیارد ریالی خیرین سلامت در رشتخوار

کمک بیش از یک میلیارد ریالی خیرین سلامت در رشتخوار
اشترایه گفت: یک نانوایی و یک واحد صنفی متخلف در رشتخوار به علت نقض مقررات و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط ستاد مدیریت مقابله با کرونای شهرستان رشتخوار پلمپ شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  جواد اشترایه مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: یک نانوایی و یک واحد صنفی متخلف در رشتخوار به علت نقض مقررات و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط ستاد مدیریت مقابله با کرونای شهرستان رشتخوار پلمپ شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

اشترایه، یادآور شد: رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد کرونا، رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط نانوایی از جمله برنامه های مهم شهرستان است که با بازرسی های مستمر و مداوم مورد نظارت و ارزیابی قرار می گیرد و با مصادیق تخلف بدون اغماض و به صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به حساسیت موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشت در مراکز ارائه خدمات عمومی الخصوص ارزاق مردم، تاکید کرد: در شرایط موجود عدم رعایت پروتکل های بهداشتی سلامت و ایمنی مردم و جامعه را مخدوش می کند و موجب تشدید شیوع ویروس کرونا می شود و تخلف در این زمینه به هیچ وجه قابل اغماض نیست.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار، همچنین در ادامه از برگزاری مراسم تجلیل از خیرین سلامت در ای شهرستان، بیان داشت: خیرین سلامت در بخش جنگل رشتخوار بیش از یک میلیارد ریال به حوزه سلامت در رشتخوار کمک کردند.

وی در پایان، در رابطه با اقلام کمک شده توسط خیرین سلامت، اظهار داشت: این اقلام شامل دستگاه الکتروشوک، نوار قلب، تختcpr،و... می باشد.

انتهای یپام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه