اخبار داغ

شرایط سفر نوروزی به اصفهان چگونه است؟

شرایط سفر نوروزی به اصفهان چگونه است؟
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: مسافرت‌ها به استان اصفهان برای شهرهای قرمز و نارنجی محدودیت وجود دارد و شهرهای قرمز اجازه رزرو هتل و سفر به اصفهان را ندارند اما شهرهای زرد و آبی می‌توانند به استان اصفهان سفر کنند و شرط این سفرها رزرو اقامت در تأسیسات گردشگری مجاز اصفهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون الهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: تاکنون در ستاد استانی کرونا ممنوعیت سفر به استان اصفهان تصویب شده است؛ دو جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان تشکیل شده است و بر استفاده 50 درصد از ظرفیت و تأسیسات گردشگری استان تأکید شده است که با تأیید و مجوز دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت امکان پذیرش مسافر دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: مسافرت‌ها به استان اصفهان برای شهرهای قرمز و نارنجی محدودیت وجود دارد و شهرهای قرمز اجازه رزرو و سفر به اصفهان را ندارند اما شهرهای زرد و آبی می‌توانند به استان اصفهان سفر کنند و شرط این سفرها رزرو اقامت در تأسیسات گردشگری مجاز اصفهان است.
,
 
,
وی افزود: همه تأسیسات گردشگری که از بهداشت مجوز دریافت کنند، می‌توانند میزبان مسافران نوروزی باشند؛ پس از موج‌های کرونا حضور گردشگر خارجی در استان نداریم و به آن‌ها روادید داده نمی‌شود.
,
 
,
اللهیاری با توضیح اینکه سیاست های حمایتی دولت از فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی وجود دارد و امیدوار هستیم که ادامه داشته باشد، بیان کرد: دولت تاکنون تسهیلاتی را برای فعالان این حوزه فراهم کرده است و اگر این شرایط ادامه پیدا کند این پیش‌بینی‌ها در خصوص تسهیلات پیگیری خواهد شد اما این تسهیلات پاسخگوی همه نیازهای فعالان این حوزه نیست.
,
 
,
وی تأکید کرد: ما به دنبال تسهیلاتی مانند امهال پرداخت اقساط وام‌ها و امحال خدمات عناوینی است که فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی درخواست کردند که به دنبال انجام بخشی از آن‌ها هستیم.
,
 
,
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان تصریح کرد: ما باید دو رویکرد را دنبال کنیم که در ابتدا در وضعیت فعلی شیوع کرونا شرایط سفرها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را فراهم کنیم که بهداشت رعایت و سلامت جامعه تضمین شود و تأسیسات گردشگری به فعالیت خود در این شرایط اقتصادی ادامه دهند.
,
 
,
وی اضافه کرد: دومین رویکرد، پسا کرونا این وضعیت تحمیل شده بر تأسیسات گردشگری را بتوانیم جبران کنیم؛ امیدوار هستیم که شیوع بیماری کرونا متوقف شود.
,
 
,
اللهیاری با اشاره به آسیب کرونا به تأسیسات گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: کرونا بیش از پنج هزار میلیارد تومان به تأسیسات گردشگری و فعالان حوزه صنایع دستی اصفهان خسارت وارد کرده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه