اخبار داغ

رئیس کمیته مربیان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی انتخاب شد

رئیس کمیته مربیان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی انتخاب شد
با حکم سرپرست فدراسیون، رئیس کمیته مربیان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، سیدحمیدرضا ترابی موسوی طی حکمی از سوی مهرعلی باران‌چشمه به‌عنوان رئیس کمیته مربیان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در حکم باران‌چشمه خطاب به ترابی آمده است: «با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و تلاش‌های‌تان در حوزه مربیگری این رشته در سال‌های گذشته، به موجب این ابلاغ از تاریخ 20 اسفند ماه 1399 به‌عنوان رئیس کمیته مربیان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب می‌شوید.

,

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود، در راستای اهداف و برنامه‌های فدراسیون و در جهت تربیت مربیان موردنیاز در مقاطع مختلف برای توسعه ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، با تدوین برنامه‌های هدفمند، اقدامات بایسته را به عمل آورید».

,

پیش از این علیرضا غلامی (استان کردستان) در این سمت فعالیت داشت که خدمات شایانی را در جهت ارتقای علم ورزشی و دانش مربیان این رشته اصیل و ایرانی در سطح کشور از خود به یادگار گذاشت و باران چشمه نیز از خدمات و تلاش‌های او تقدیر کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه