اخبار داغ

رئیس اداره صمت رشتخوار:

​​​​​​​اولویت بازرسی‌ها از اصناف با کالاهای اساسی مردم است

​​​​​​​اولویت بازرسی‌ها از اصناف با کالاهای اساسی مردم است
رشتخوار_ مرتضی پورعباس گفت: بازرسی از واحدهایی که با ارزاق و کالاهای اساسی و روز مره مردم سرکار دارند در اولویت بازرسی اداره صمت رشتخوار است، در مورد ارزاق عمومی مردم با احدی تعارف نداریم و با متخلفین قاطعانه برخورد خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی  پور عباس رئیس اداره صمت رشتخوار در گفت و گو با، صبح توس؛ گفت: با توجه به گزارشاتی در خصوص عدم رعایت ساعات کاری برخی از نانوایان جلسه کارگروه ارد و نان با حضور اعضای کارگروه، جمعی از مسئولان محلی و هیات مدیره اتحادیه نانوایان در خصوص ساعات کاری و سهمیه ارد و کیفیت نان نانوایی ها در محل بخشداری جنگل رشتخوار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


رئیس اداره صمت رشتخوار در ادامه با توجه به نیاز جدی و مستمر در حوزه ارزاق عمومی  در آستانه سال جدید، اظهار داشت:  از واحدهای صنفی خبازی که مسولیت تهیه رزق اصلی مردم ( نان ) را بر عهده دارند تشکر میکنیم،  بازرسی از واحدهایی که با ارزاق و کالاهای اساسی و روز مره مردم سرکار دارند در اولویت بازرسی ما می باشد و در این مورد با احدی تعارف نداریم و با متخلفین قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

وی در پایان در رابطه با پوشش بازار بخش جنگل رشتخوار بنا به درخواست شهروندان، بیان داشت: یک تیم بازرسی به طور مستمر در شهر و بخش جنگل این شهرستان به بازرسی از نانوایی ها و سایر واحدهای صنفی خواهند پرداختند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه