اخبار داغ

مربیان فولاد و ماشین‌سازی چه گفتند؟

نکونام: موقعیتی به ماشین‌سازی ندادیم / پاشازاده: یک بازیکنمان مفقودالاثر شده!

نکونام: موقعیتی به ماشین‌سازی ندادیم / پاشازاده: یک بازیکنمان مفقودالاثر شده!
سرمربیان دو تیم فولاد و ماشین‌سازی پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد نکونام پس از برتری 3 بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی‌های جام حذفی همیشه شکل و شمایل خاص خود را نسبت به لیگ دارند و هزار اتفاق ممکن است در این جام رخ بدهد. این جام، جامی است که باید تمرکز داشته باشید تا به موفقیت برسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: تیم ما بازی را خوب شروع کرد در نیمه اول دو سه موقعیت خوبی داشتیم، ولی گل نشدند. ما حریف را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم دفاع چند لایه دارد. ما مالک توپ در نیمه اول بودیم و موقعیتی هم به حریف ندادیم.

,

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: در نیمه دوم با تغییر تاکتیک توانستیم به گل برسیم و گل‌های دوم و سوم را هم به ثمر رساندیم. نکته‌ای که برای ما اهمیت دارد این است که در همه بازی‌ها تمرکز داشته باشیم و بتوانیم به موفقیت برسیم.

,

پاشازاده: تا جایی که توان داشتیم ایستادگی کردیم

,

مهدی پاشازاده بعد از شکست سه بر صفر مقابل فولاد خوزستان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: در نیمه اول چند موقعیت داشتیم و با بی توجهی نتوانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم با بی تجربگی چند بازیکن امیدمان، گل‌های دوم و سوم را خوردیم. از دقیقه 70 نیز همه بازیکنان کم می‌آوردند چون بدنسازی نداشته ایم.

,

سرمربی ماشین سازی در مورد عدم رسیدگی مسئولان به این تیم از لحاظ مالی گلایه کرد و یادآور شد: در این مدت نمی‌توانیم برنامه ریزی انجام بدهیم چون وقت کافی می‌خواهد. در روز بازی سه بازیکن بزرگسال را نداریم. بازیکنی که پایش را می‌گیرد و می‌رود، جالب است که به رختکن هم نمی‌آید. بازیکنی هم که می‌تواند به تیم کمک کند، به یک باره مفقودالاثر می‌شود و هر چقدر تماس می‌گیریم انگار در دنیا اصلا نیست. چند بازیکن برای اولین بار در این فصل برای تیم بازی کردند. 

,

وی افزود: این دیدار برای ما تدارکاتی بود. ماشین سازی با بازیکنان امید و فولاد با بازیکنان خوبی هم چون فرشاد احمدزاده بازی کرد. مشکل این است که تیم ما ترکیده و چون زمان نداریم، نمی‌توانیم تیممان را جمع کنیم. بازیکن پرینت حسابش را می‌آورد و می‌گوید که در حسابم 70 هزار تومان پول دارم و چطور می‌توانم تغذیه خوبی داشته باشم؛ حتی نمی‌تواند میوه بخرد.

,

پاشازاده تاکید کرد: قرار بود تیم فوتبال ماشین سازی را کمک کنند ولی تا به الان که هیچ کمکی به تیم نشده و کلا تیم ما را ول کرده‌اند. ما که ایستاده ایم و کار می‌کنیم ولی مشکلات زیاد است. به کمک کادر پزشکی و سرپرست تیم، توانستیم 20 نفر بازیکن داشته باشیم. مسائل مالی حل نشود، نمی توانیم خوب بازی کنیم چون بازیکنان زن، بچه، کرایه خانه و زندگی دارند و معلوم است که تمرکز برای بازی نخواهند داشت.

,

وی افزود: اگر این مشکلات حل نشود، فاجعه به بار می‌آید. باید مسئولین به داد تیم ماشین سازی برسند. اگر 3 میلیارد بدهند تا خرج و مخارج رفت و برگشت بازیکنان را بدهیم. شب عید است و واقعا زشت است. بعد می‌گویند فوتبالیست‌ها خیلی پولدار هستند. بیایند ببینند که بازیکنان با چه شرایطی برای تیمشان بازی می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه