اخبار داغ

پیکان ۱ - استقلال ۲؛

جام حذفی فوتبال| پیروزی استقلال در دیداری جنجالی و جذاب/ پشتک‌های پیکان جواب نداد!

جام حذفی فوتبال| پیروزی استقلال در دیداری جنجالی و جذاب/ پشتک‌های پیکان جواب نداد!
واپسین دیدار روز نخست رقابت‌های جام حذفی فوتبال با پیروزی و صعود تیم استقلال پیگیری شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (پنج‌شنبه) در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه شهرقدس به مصاف یک‌دیگر رفتند که این دیدار نهایتاً با نتیجه ۲ بر صفر به سود آبی‌پوشان و صعود آن‌ها به جمع تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این تقابل حساس در شرایطی پیگیری شد که از همان ابتدای کار، شاگردان فرهاد مجیدی فشار را بر دروازه پیکان افزایش دادند تا روی ریباند ضربه ایستگاهی که توسط وریا غفوری به تیرک دروازه خودروسازان برخورد کرده بود، شیخ دیاباته در آستانه باز کردن دروازه تیم پیکان سرنگون شود و داور مسابقه ضمن اخراج بازیکن خاطی، نقطه پنالتی را نشان دهد.

,

نکته جالب نیمه اول اما وتو کردن تصمیم داور مسابقه بود. حمید حاج‌ملک پس از اخراج بازیکن تیم پیکان، کارت قرمز خود را پس گرفت و وی را با کارت زرد جریمه کرد. ضربه پنالتی هم توسط شیخ دیاباته به گل تبدیل شد تا آبی‌ها با خیالی آسوده بازی را دنبال کنند.

,

حملات پی‌درپی تیم استقلال پس از گل نخست قطع نشد و در ادامه محمد دانشگر روی سانتر دقیق محمد نادری توانست دروازه رقیب را برای بار دوم باز کند. دیگر مسئله مهم این تقابل در نیمه اول، جنجال‌های بسیار توسط بازیکنان پیکان و البته افزایش تنش و حاشیه در محوطه جریمه دو تیم بود.

,

در نیمه دوم اما ورق تا حدودی برگشت و شاگردان مهدی تارتار از لاک تدافعی بیرون آمدند تا گل‌های خورده را جبران کنند. حملات پی‌درپی بازیکنان پیکان با ضدحملات تیم استقلال پاسخ داده می‌شد اما درنهایت روی یک غفلت دفاعی و یک اتفاق، دروازه محمدرشید مظاهری باز شد.

,

کشمکش تا دقایق پایانی این دیدار حساس و جنجالی ادامه داشت اما دست آخر آبی‌ها توانستند جواز حضور در دور بعدی مسابقات را در شهرقدس کسب کنند.

,

یک شانزدهم نهایی جام حذفی - پنج‌شنبه ۲۱/۱۲/۹۹ - ساعت: ۱۷:۳۰
استادیوم: شهدای شهرقدس - بدون تماشاگر
داور: حمید حاج ملک - کمک‌ها: علی میرزابیگی، عباس پورحیدری - داور چهارم: وحید صالحی - ناظر داوری: علیرضا یزدانی.

,
,
,

پیکان ۱
گل: ابراهیم صالحی (۵۸)

, پیکان ۱, پیکان ۱,
,

استقلال ۲
گل: شیخ دیاباته (۱۷) - محمد دانش‌گر (۳۸)

, استقلال ۲, استقلال ۲,
,

ترکیب پیکان: علیرضا رضایی، نادر محمدی، ابراهیم صادقی، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، امیر روستایی، محمد ستاری، سامان فلاح، مجید عیدی، رضا جبیره و اسماعیل بابایی.

,

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه