اخبار داغ

مربیان سایپا و نساجی چه گفتند؟

صادقی: باید در لیگ برتر جبران کنیم/ اسماعیلی: باید ترکیب‌ نساجی را می‌شناختیم

صادقی: باید در لیگ برتر جبران کنیم/ اسماعیلی: باید ترکیب‌ نساجی را می‌شناختیم
مربیان دو تیم سایپا و نساجی پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست تیمش در ضیافت پنالتی‌ها مقابل نساجی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: در جریان بازی بهتر از نساجی عمل کردیم. در نیمه اول و دوم موقعیت‌هایی داشتیم و بچه‌های ما خوب بازی کردند که از آنها تشکر می‌کنم. با این حال باختیم و از تجریبات این بازی در بازی‌های بعدی‌مان استفاده می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در پاسخ به این سؤال که گویا تیمش علاقه داشت که بازی به پنالتی کشیده شود و سبک بازی سایپا این را نشان می‌داد، گفت: فردی که این سؤال را پرسیده، مطمئن است که بازی سایپا و نساجی را دیده است؟ اگر واقعاً این بازی را دیده باشد، متوجه شده که موقعیت‌های ما خطرناک‌تر از تیم نساجی بود.

,

سرمربی سایپا در خصوص ضیافت پنالتی‌ها خاطرنشان کرد: ضربات پنالتی خیلی جذاب شد. ابتدا دو ضربه پنالتی را خراب کردیم و بعد از ما آنها پنالتی خود را خراب کردند. شانس داشتیم که بازی را ببریم و در نهایت هم دروازه‌بان ما پنالتی را خراب کرد. فکر می‌کنم بازی جذاب بود، به خصوص ضیافت پنالتی‌ها که در نهایت به سود نساجی خاتمه یافت.

,

صادقی درباره بازی ندادن به ابوالفضل جلالی و چند بازیکن دیگر سایپا که آیا تاکتیکی بوده یا مصدوم بوده، گفت: خودمان تصمیم گرفتیم که تغییراتی را ایجاد کنیم و حتی ابوالفضل جلالی را به خودمان به مازندران نیاوردیم. آنها سالم بودند و همراه خودمان نیاوردیم. صادق بارانی و حسین ماهینی را 5 دقیقه بازی دادیم، رضا جعفری را 20 دقیقه بازی دادیم و خودمان شش بازیکن تیم را که همیشه در ترکیب هستند را بازی ندادیم تا استراحت کنند. این تصمیم خودمان بود و به همین دلیل خیلی از بازیکنان اصلی 5 دقیقه تا 30 دقیقه بازی کردند.

,

اسماعیلی: نیاز به برد داشتیم/ باید ترکیب را می‌شناختیم

, اسماعیلی: نیاز به برد داشتیم/ باید ترکیب را می‌شناختیم,

اسماعیل اسماعیلی در نشست خبری بعد از بازی با سایپا، اظهار داشت: نساجی قدمتی بیشتر از سن و سال ما دارد. در ابتدا از همه دوستانی که قبل از ما بودند و برای تیم زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. همه این دوستان این پیام را می‌رسانیم که از تلاش‌های جلالی تشکر می‌کنیم. او معلم اخلاق است و ما پیرو تفکرات او هستیم. 

,

مربی تیم فوتبال نساجی افزود: این برد را به همه عوامل گذشته و هواداران تقدیم می‌کنیم. امیدوارم روند رو به رشدی داشته باشیم و تیم به ثبات برسد.

,

اسماعیلی درباره اینکه ترکیب بازی با مسابقات قبل متفاوت بود، عنوان کرد: ما این دیدار را جدی گرفتیم؛ مبنی بر اینکه ترکیب را بشناسیم. بعد از همه مسائلی که برای نساجی رخ داد، نیاز به برد داشتیم. منتظر این روزها بودیم. نساجی نسبت به قبل تفاوت داشت و بازی جانداری را شاهد بودیم. من راضی هستم و بچه‌ها هم لذت بردند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

,

وی درباره ضربات پنالتی، خاطرنشان کرد: ضربات پنالتی همیشه 50-50 است. همانطور که دیدید 2 گل جلو افتادیم اما بازی به تساوی کشیده شد. تعیین‌کننده برد دروازه‌بانان بودند و در واقع این شانسی بود که به ما رو کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه