اخبار داغ

بازیکنان پیکان چه گفتند؟

عیدی: قسم خوردم که مرتکب خطای پنالتی نشدم!/ حاتمی: داور باید ۲ پنالتی برای استقلال می‌گرفت!

عیدی: قسم خوردم که مرتکب خطای پنالتی نشدم!/ حاتمی: داور باید ۲ پنالتی برای استقلال می‌گرفت!
بازیکنان تیم فوتبال پیکان پس از شکست مقابل تیم استقلال و حذف از رقابت‌های جام حذفی به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد حاتمی در پایان دیدار برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داوری خوب بود. به نظرم دو پنالتی درست گرفته شد. این داور بدون غرض و حقیقی سوت می‌زند و من به او این موضوع را گفتم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص طلبش از تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد:‌ بعد از 8 سال آن زمان می‌توانستیم یک زمین بخریم. الان با تیم پرسپولیس توافق کردم ولی از استقلال 100 میلیون تومان طلب دارم و حکم کمیته انضباطی را گرفته‌ام. من با این تیم قهرمان شدم و نمی دانم چرا پولم را نمی‌دهند.

,

بازیکن تیم پیکان در خصوص گرفتن لباس وریا غفوری عنوان کرد:‌ یکی از دوستان لباس غفوری را می‌خواست. من به سمت او رفتم و در آنجا به مجیدی تبریک گفتم. 

,

حاتمی در خصوص اینکه پنالتی‌های گرفته نشده در بازی گفت: یکی از پنالتی‌ها را نگرفتند و آن خطا روی محمد نادری پنالتی بود. ما حقیقت را حتی اگر به ضررمان باشد می‌گوییم. همیشه حقیقت را می‌گوییم و از هیچکس هم ترسی نداریم.

,

صالحی: پنالتی استقلال درست نبود و داور تمرکز ما را گرفت

, صالحی: پنالتی استقلال درست نبود و داور تمرکز ما را گرفت,

ابراهیم صالحی پس از شکست 2 بر یک پیکان مقابل استقلال در رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی سختی بود. پیش‌بینی کرده بودیم این بازی را، اما داور روی غفلت پنالتی گرفت و تمرکز ما را به هم ریخت. امیدوارم ما اشتباه کنیم، اما پنالتی نبود و حتی خطا به نفع ما بود.

,

وی ادامه داد: روی عدم تمرکز گل دوم را خوردیم که اگر نمی‌خوردیم، بهتر بود. ما تلاش کردیم نتیجه را جبران کنیم. در نیمه دوم هم زود یک گل زدیم، اما نتوانستیم به بازی برگردیم.

,

مهاجم تیم فوتبال پیکان درباره اینکه مهدی تارتار اعلام کرده تیم او انگیزه‌ای برای جام حذفی نداشته است، گفت: هزینه‌ای که باشگاه پیکان کرده، قابل قیاس با استقلال نیست. ما پا به پای بازیکنان استقلال بازی کردیم، اما زورمان به آنها نرسید.

,

روستایی: با ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال مقابل استقلال بازی کردیم

, روستایی: با ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال مقابل استقلال بازی کردیم,

امیر روستایی بازیکن تیم فوتبال پیکان درباره شکست 2 بر یک این تیم مقابل استقلال در رقابت‌های جام حذفی گفت: بازی ما را خراب کردند. آن پنالتی که پنالتی نبود و داور حتی بازیکن ما را اخراج کرد. اصلاً نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. هفته گذشته هم در مشهد پنالتی ما را نگرفتند و خطای بیرون محوطه اعلام کردند. واقعاً باید یک مقدار به تیم ما نگاه شود. ما نمی‌دانیم باید چه کار کنیم.

,

وی در ادامه افزود: بازی خیلی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم. به خصوص در نیمه دوم که سه چهار موقعیت خوب داشتیم و دو موقعیت برای خودم بود که متأسفانه گل نشد. با این حال با 9 بازیکن زیر 23 سال توانستیم مقابل استقلال با این همه مهره، بازی خوبی انجام دهیم. ان‌شاءالله بتوانیم در آینده بهتر نتیجه بگیریم.

,

بازیکن تیم فوتبال پیکان درباره اینکه آیا تیمش انگیزه‌ای برای دیدار مقابل استقلال داشت و حالا که از جام حذفی کنار رفته چه برنامه‌ای برای لیگ برتر خواهند داشت، خاطرنشان کرد: صد درصد شما هم بازی را دیدید که موقعیت‌های کدام تیم بیشتر بود. ما قطعاً برای برد آمده بودیم، چون در زمین خودمان بود. بازی بعدی با ذوب‌آهن در تهران است که محکوم به برد هستیم تا شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

,

عیدی: کار داور نوشدارو بعد از مرگ سهراب بود

, عیدی: کار داور نوشدارو بعد از مرگ سهراب بود,

مجید عیدی پس از شکست 2 بر یک پیکان مقابل استقلال در مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی گفت: همه ورزشگاه دیدند که پنالتی نبود. داور در بین نیمه اول گفت که صحنه را دیدم و پنالتی بود. بازیکن حریف زودتر از اینکه به توپ برسد خودش را روی من انداخت. به همه چیز قسم خوردم که پنالتی نبود. اگر داور آن پنالتی را نمی‌گرفت شاید شرایط بازی تغییر می‌کرد.

,

وی در خصوص تغییر کارت قرمزش به زرد تصریح کرد: کار داور نوشدارو بعد از مرگ سهراب بود. فکر می‌کردم می‌خواهد رای‌اش را برگرداند ولی دیدم همان آش است و همان کاسه، فقط کارت من را عوض کرد تا جو را آرام کند. من داور اشتباه کرد، در بازی قبل هم در مشهد اشتباه کرد و نمی‌دانم چه زمانی می‌خواهد درست شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه